StPr/25/0651
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta i wsparcie sprzedaży: przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych cenników, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, informowanie klientów o dostępności towaru, promocjach i nowych produktach, prace administracyjne.
Miejsce pracy:
Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera (MS Office)
- Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów, komunikatywność i uprzejmość, chęci do pracy, zaangażowanie.
Inne wymagania:
Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów, komunikatywność i uprzejmość, chęci do pracy, zaangażowanie.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Beata Nizioł-Bąk
Nr telefonu:
757326601 w. 127
Wymagane dokumenty:
Skierowanie