StPr/25/2900
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
• prowadzenie Sekretariatu Zakładu Ochrony Radiologicznej, w tym m.in.: przygotowywanie dokumentacji firmowej, nadzór nad obiegiem dokumentów, gromadzenie ważnych informacji oraz ich odpowiednie przechowywanie, prowadzenie korespondencji z klientami, przekazywanie istotnych informacji pracownikom Zakładu, przyjmowanie połączeń telefonicznych oraz ich przekierowywanie do odpowiednich osób
• w ramach zastępstwa: wystawianie faktur na podstawie umów/zleceń, wystawianie korekt, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, ewidencja i weryfikowanie poprawności faktur (w tym korekt) oraz ich obiegu, archiwizacja
• obsługa bazy danych dozymetrii indywidualnej osób zawodowo narażonych na działanie promieniowania jonizującego
• wykonywania określonych czynności w działalności laboratoryjnej
Miejsce pracy:
ŚW. TERESY OD DZIECIĄTKA JEZUS 8, 91-348 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca:
INSTYTUT MEDYCYNY PRACY IM. PROF. DR MED. JERZEGO NOFERA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- doświadczenie na podobnym stanowisku, obsługa komputera - pakiet programów office, Analiza i interpretacja danych statystycznych
- - wykształcenie średnie, mile widziane wyższe - studia I stopnia (tytuł licencjata lub inżyniera) - [Umiejętność 1] : obsługa programu Adobe Acrobat i znajomość programu księgowego Enova - [Umiejętność 2] : odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz terminowość wykonywania obowiązków
Inne wymagania:
- wykształcenie średnie, mile widziane wyższe - studia I stopnia (tytuł licencjata lub inżyniera) - [Umiejętność 1] : obsługa programu Adobe Acrobat i znajomość programu księgowego Enova - [Umiejętność 2] : odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz terminowość wykonywania obowiązków
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail