StPr/25/0915
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 3 666 do 4 000 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Obieg dokumentów: Dbanie o prawidłowy przepływ i
archiwizację dokumentów firmowych, przygotowywanie
pism, umów i innych niezbędnych materiałów. Wsparcie
recepcyjne i concierge: Tworzenie profesjonalnego
pierwszego wrażenia dla klientów i partnerów biznesowych,
obsługa połączeń telefonicznych, witanie gości oraz pomoc
w bieżących zapytaniach. Wsparcie administracyjne:
Organizacja spotkań, wsparcie w przygotowywaniu
prezentacji i raportów, zamawianie materiałów
biurowych.Komunikacja: Prowadzenie korespondencji w
języku polskim i angielskim z klientami, dostawcami i
partnerami.Wsparcie zarządu: Odciążanie zarządu w
bieżących zadaniach operacyjnych, co pozwoli na skupienie
się na marketingu i rozwoju firmy.
Miejsce pracy:
ARKADIUSZA RYBICKIEGO 4/U4, 81-340 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Pracodawca:
MMORSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
30
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Wymagania : Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku (np. asystentka biura, specjalista ds. administracji). Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2/C1) warunek konieczny w międzynarodowym środowisku branży jachtowej. Biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office lub innego podobnego (Word, Excel, Outlook). Wyjątkowe zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie (multitasking). Samodzielność, proaktywność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki. Doskonałe umiejętności komunikacyjne i wysoka kultura osobista. Odporność na stres i umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów, nieobawianie się konfrontacji i asertywne podejście. Dbałość o detale i skrupulatność. Mile widziane zainteresowanie branżą jachtową/morską
Inne wymagania:
Wymagania : Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku (np. asystentka biura, specjalista ds. administracji). Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2/C1) warunek konieczny w międzynarodowym środowisku branży jachtowej. Biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office lub innego podobnego (Word, Excel, Outlook). Wyjątkowe zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie (multitasking). Samodzielność, proaktywność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki. Doskonałe umiejętności komunikacyjne i wysoka kultura osobista. Odporność na stres i umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów, nieobawianie się konfrontacji i asertywne podejście. Dbałość o detale i skrupulatność. Mile widziane zainteresowanie branżą jachtową/morską
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail