ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNYCH.

ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNYCH.

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 700 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2030

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN

Zakres obowiązków:
- Obsługa obiegu dokumentów kadrowo-płacowo-księgowych, w tym kompletowanie pełnej dokumentacji od zleceniobiorców i podwykonawców organizacji
- Wsparcie w efektywnym rozliczaniu współpracowników i podwykonawców;
- Kompletowanie dokumentów i porządkowanie danych na potrzeby procesów kadrowo-płacowo-księgowych oraz prawnych świadczonych dla organizacji przez zewnętrzne podmioty (biura rachunkowo-księgowe, kancelarie prawne i inne wyspecjalizowane podmioty BPO)
- Wsparcie zarządu w komunikacji z kontrahentami, urzędami orz instytucjami zewnętrznymi (sekretariat)
- Zbieranie i nadzorowanie zbierania danych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego
- Organizowanie stanowiska pracy zespołu badawczego Agencji oraz pracowników spółek powiązanych Grupy WW, w tym przestrzeganie zasad BHP, ppoż. i ochrony środowiska, a także poufności
i bezpieczeństwa danych (RODO) oraz bezpieczeństwa informatycznego.
- Rozliczanie projektów, zarządzanie i koordynowanie pracy zespołów, opracowywanie dokumentacji, umów i zapytań ofertowych, kontakt z wykonawcami, partnerami strategicznymi grupy spółek powiązanych oraz podwykonawcami;
- Współpraca z innymi osobami z innymi działami oraz Klientami w zakresie związanym z wykonywanymi obowiązkami office asystenta


Miejsce pracy:
HENRYKA JAKUBA KRECZMERA, 35-065 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Pracodawca:
GRUPA WW GOVTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie) Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie atutem a) Dbałość o dobre imię i prestiż firmy oraz kształtowanie właściwej atmosfery w pracy; b) Rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków; c) Bieżące informowanie zarządu oraz managementu o stanie prowadzonych spraw; d) Rzetelne prowadzeni zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy; e) Współpraca przy organizacji webinariów oraz prowadzenie webinarów; f) Organizacja konferencji stacjonarnych oraz online g) Wyszukiwanie dotacji dla spółek z grupy spółek powiązanych;


Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie) Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie atutem a) Dbałość o dobre imię i prestiż firmy oraz kształtowanie właściwej atmosfery w pracy; b) Rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków; c) Bieżące informowanie zarządu oraz managementu o stanie prowadzonych spraw; d) Rzetelne prowadzeni zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy; e) Współpraca przy organizacji webinariów oraz prowadzenie webinarów; f) Organizacja konferencji stacjonarnych oraz online g) Wyszukiwanie dotacji dla spółek z grupy spółek powiązanych;

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
784 405 838

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 03.06.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 230051
Udostępnij:
Dodano: 03.06.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 230051

Zobacz inne oferty

Do góry