StPr/25/1777
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
Zakres obowiązków:
Kompleksowe wsparcie administracyjne, organizacyjne i komunikacyjne z wykorzystaniem narzędzi opartych na sztucznej inteligencji (AI).
Miejsce pracy:
Czarnowska 56, 26-065 Piekoszów, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
MB RECYCLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Zakres obowiązków; Kompleksowe wsparcie administracyjne, organizacyjne i komunikacyjne z wykorzystaniem narzędzi opartych na sztucznej inteligencji (AI). Planowanie i optymalizacja kalendarza przełożonego przy wsparciu inteligentnych systemów zarządzania czasem. Automatyzacja tworzenia raportów, notatek oraz harmonogramów zadań. Monitorowanie postępów projektów i przygotowywanie regularnych zestawień statusowych przy użyciu tablic zarządzania projektami oraz AI. Współpraca z partnerami zewnętrznymi i dostawcami w celu przygotowywania dokumentów, briefów oraz zestawień. Tworzenie materiałów marketingowych, prezentacji oraz ofert handlowych. Organizacja i archiwizacja dokumentów, zarządzanie strukturą plików w chmurze. Planowanie i rezerwacja spotkań oraz podróży służbowych z wykorzystaniem inteligentnych asystentów i botów. Przygotowywanie dokumentacji i prezentacji z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi AI. Wymagania; Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, nowe technologie. Minimum 23 lata doświadczenia na stanowisku asystenckim lub office managera. Biegła znajomość narzędzi AI takich jak: ChatGPT, Microsoft Copilot, Claude w zakresie tworzenia promptów, automatyzacji zadań i pisania korespondencji. Znajomość inteligentnych systemów do zarządzania projektami oraz wiedzą. Umiejętność tworzenia prostych automatyzacji z wykorzystaniem Zapier lub Make (Integromat). Dobra znajomość pakietów Google Workspace i MS365, w tym integracji z narzędziami AI do automatyzacji dokumentów. Doświadczenie w transkrypcji i analizie materiałów audio/wideo przy użyciu takich narzędzi jak Otter.ai, Fireflies czy Whisper. Wysoka skrupulatność, samodzielność oraz dobra organizacja pracy. Dyskrecja i lojalność praca bezpośrednio z właścicielem/CEO. Zdolność do efektywnego działania w dynamicznym środowisku i równoległego prowadzenia wielu projektów. Szybka adaptacja do nowych narzędzi i rozwiązań technologicznych. Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 w mowie i piśmie. Mile widziane; Prawo jazdy kat. B Pracodawca oferuje; Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat. Zadania pełne wzywań w dynamicznie rozwijającej się organizacji. Rzetelne szkolenia wdrożeniowe i zaplanowany okres adaptacyjny. Możliwość rozwoju zawodowego, jak i osobistego w branży wpierającej gospodarkę cyrkularną. Atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego. Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
Inne wymagania:
Zakres obowiązków; Kompleksowe wsparcie administracyjne, organizacyjne i komunikacyjne z wykorzystaniem narzędzi opartych na sztucznej inteligencji (AI). Planowanie i optymalizacja kalendarza przełożonego przy wsparciu inteligentnych systemów zarządzania czasem. Automatyzacja tworzenia raportów, notatek oraz harmonogramów zadań. Monitorowanie postępów projektów i przygotowywanie regularnych zestawień statusowych przy użyciu tablic zarządzania projektami oraz AI. Współpraca z partnerami zewnętrznymi i dostawcami w celu przygotowywania dokumentów, briefów oraz zestawień. Tworzenie materiałów marketingowych, prezentacji oraz ofert handlowych. Organizacja i archiwizacja dokumentów, zarządzanie strukturą plików w chmurze. Planowanie i rezerwacja spotkań oraz podróży służbowych z wykorzystaniem inteligentnych asystentów i botów. Przygotowywanie dokumentacji i prezentacji z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi AI. Wymagania; Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, nowe technologie. Minimum 23 lata doświadczenia na stanowisku asystenckim lub office managera. Biegła znajomość narzędzi AI takich jak: ChatGPT, Microsoft Copilot, Claude w zakresie tworzenia promptów, automatyzacji zadań i pisania korespondencji. Znajomość inteligentnych systemów do zarządzania projektami oraz wiedzą. Umiejętność tworzenia prostych automatyzacji z wykorzystaniem Zapier lub Make (Integromat). Dobra znajomość pakietów Google Workspace i MS365, w tym integracji z narzędziami AI do automatyzacji dokumentów. Doświadczenie w transkrypcji i analizie materiałów audio/wideo przy użyciu takich narzędzi jak Otter.ai, Fireflies czy Whisper. Wysoka skrupulatność, samodzielność oraz dobra organizacja pracy. Dyskrecja i lojalność praca bezpośrednio z właścicielem/CEO. Zdolność do efektywnego działania w dynamicznym środowisku i równoległego prowadzenia wielu projektów. Szybka adaptacja do nowych narzędzi i rozwiązań technologicznych. Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 w mowie i piśmie. Mile widziane; Prawo jazdy kat. B Pracodawca oferuje; Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat. Zadania pełne wzywań w dynamicznie rozwijającej się organizacji. Rzetelne szkolenia wdrożeniowe i zaplanowany okres adaptacyjny. Możliwość rozwoju zawodowego, jak i osobistego w branży wpierającej gospodarkę cyrkularną. Atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego. Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
502 195 958
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Wskazany kontakt telefoniczny: 502 195 958 lub e-mail: [email protected] ewentualnie link oferty ttps://www.pracuj.pl/praca/asystent-asystentka-administracyjny-a-ai-micigozd-pow-kielecki,oferta,1004206698