ASYSTENT/KA DS. LOGISTYKI

ASYSTENT/KA DS. LOGISTYKI

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/10086

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
+ premia regulaminowa, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS, wczasy "pod gruszą". Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności.

Zakres obowiązków:
Zadaniem osoby na tym stanowisku będzie wsparcie działu logistyki i sprzedaży w codziennych zadaniach operacyjnych, w szczególności:.
- obsługa administracyjna zamówień,
- współpraca z działem sprzedaży i magazynem,
- monitorowanie stanów magazynowych i kontrola terminowości dostaw,
- przygotowywanie dokumentów handlowych i logistycznych,
- kontakt z klientami i dostawcami w zakresie realizacji zamówień,
- wsparcie w analizach sprzedażowych i raportowaniu.

Miejsce pracy:
Postępu 13, 02-676 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
ENCO Sp. z o.o.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Pracownik działu logistyki (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
  • polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
  • Pakiet MS Office
  • Wymagania: - wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane kierunki związane z logistyką, handlem lub administracją), - dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel), - znajomość systemów ERP będzie dodatkowym atutem, - umiejętność organizacji pracy i dokładność, komunikatywność i zaangażowanie, chęć nauki i gotowość do zdobywania nowych umiejętności, - znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację - będzie mile widziana, - biegła znajomość języka polskiego. Praca w godzinach: 7:00-15:00. Kontakt: osobisty, e-mail: [email protected], tel. 697002271


Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane kierunki związane z logistyką, handlem lub administracją), - dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel), - znajomość systemów ERP będzie dodatkowym atutem, - umiejętność organizacji pracy i dokładność, komunikatywność i zaangażowanie, chęć nauki i gotowość do zdobywania nowych umiejętności, - znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację - będzie mile widziana, - biegła znajomość języka polskiego. Praca w godzinach: 7:00-15:00. Kontakt: osobisty, e-mail: [email protected], tel. 697002271

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
697 002 271

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 01.10.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 325431
Udostępnij:
Dodano: 01.10.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 325431

Zobacz inne oferty

30,50 PLNbrutto
Nowe
Gliwice
30,50 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
5 000 PLNbrutto
Nowe
Szczecin
5 000 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
4 800 PLNbrutto
Nowe
Przemyśl
4 800 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
4 800 PLNbrutto
Nowe
Przemyśl
4 800 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
28,50 PLNbrutto
Nowe
Przemyśl
28,50 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Do góry