StPr/25/01491
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 33,00 PLN
Stawka: 33 zł/h brutto. Elastyczne godziny pracy.
Zakres obowiązków:
1. Identyfikowanie wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych;
2. Ocena przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych itp.;
3. Monitorowanie terminów, podtrzymywanie kontaktu z klientami (przez telefon, e-mail, formularze i czat na stronie internetowej).
Miejsce pracy:
Zamieniecka 54/13, 04-158 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
MAGFIN MAGDALENA SMĘDZIK
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Asystent dyrektora
- rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, doświadczenie w pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Biuro usługowo-konsultingowe zajmujące się załatwianiem dokumentów dla cudzoziemców w Polsce szuka asystentki. Nienormowany czas pracy. Praca głównie w Warszawie i na terenie województwa mazowieckiego, rzadziej - w innych rejonach Polski. Wymagania: wykształcenie wyższe, co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe. Doświadczenie w pracy w zespole, zdolności interpersonalne i komunikatywne, wysoka kultura osobista. Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizację zadań. Pracodawca poszukuje osób do stałej współpracy, znających się merytorycznie na specyfice pracy, odpowiedzialnych, ambitnych, dynamicznych, chętnych do rozwoju oraz wykazujących własną inicjatywę. Osoby operatywnej, komuniatywnej, która lubi kontakt z ludźmi (rozmowy, konsultacje, umawianie spotkań itp.). Wymagana biegła znajomość języka polskiego, bardzo dobra znajomość języków obcych: angielskiego i rosyjskiego. Praca na umowę zlecenia. Stawka: 33 zł/h brutto. Zgłoszenia: e-mail: [email protected]
Inne wymagania:
Biuro usługowo-konsultingowe zajmujące się załatwianiem dokumentów dla cudzoziemców w Polsce szuka asystentki. Nienormowany czas pracy. Praca głównie w Warszawie i na terenie województwa mazowieckiego, rzadziej - w innych rejonach Polski. Wymagania: wykształcenie wyższe, co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe. Doświadczenie w pracy w zespole, zdolności interpersonalne i komunikatywne, wysoka kultura osobista. Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizację zadań. Pracodawca poszukuje osób do stałej współpracy, znających się merytorycznie na specyfice pracy, odpowiedzialnych, ambitnych, dynamicznych, chętnych do rozwoju oraz wykazujących własną inicjatywę. Osoby operatywnej, komuniatywnej, która lubi kontakt z ludźmi (rozmowy, konsultacje, umawianie spotkań itp.). Wymagana biegła znajomość języka polskiego, bardzo dobra znajomość języków obcych: angielskiego i rosyjskiego. Praca na umowę zlecenia. Stawka: 33 zł/h brutto. Zgłoszenia: e-mail: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail