ASYSTENT/KA  KIEROWNIKA SERWISU

ASYSTENT/KA KIEROWNIKA SERWISU

Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Znajomość języka
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
4 666 - 7 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0024

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 do 7 000 PLN

Zakres obowiązków:
Asystent/ka kierownika serwisu to osoba, która pomaga w zarządzaniu pracami serwisowymi oraz koordynuje zespoły techników. Wymagana jest znajomość procesów serwisowych oraz umiejętność organizacji pracy zespołu.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- wspieranie kierownika serwisu w codziennej pracy,
przygotowywanie dokumentów i raportów,
- koordynacja działań zespołu serwisowego w celu realizacji
celów firmy,
- obsługa klientów, udzielanie porad technicznych
i rozwiązywanie sytuacji problemowych,
- przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, koordynacja
realizacji zamówień,
- monitorowanie jakości świadczonych usług i wprowadzenie
działań usprawniających,
- utrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania
i motywacji zespołu, zapewnienie sprawnego
funkcjonowania serwisu,
- realizacja zadań administracyjnych, dbanie o dokumentację
serwisową i bieżące raportowanie wyników pracy,


Miejsce pracy:
BOLESŁAWA CHROBREGO 13, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
KRZYSZTOF KOPUT KLIMA PERFECT SERWIS

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Prawo jazdy kat. B, wymagana umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, bardzo dobra organizacja czasu pracy, wymagane doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na podobnym stanowisku
  • - wykształcenie średnie techniczne lub pokrewne, - znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w pracy, - umiejętność pracy w zespole i efektywna komunikacja z innymi departamentami w firmie, - doświadczenie w branży będzie dodatkowym atutem, - po zakończeniu umowy na okres próbny możliwość dalszej współpracy, - pozostałe warunki pracy i płacy do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji oraz doświadczenia zawodowego kandydata,


Inne wymagania:
- wykształcenie średnie techniczne lub pokrewne, - znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w pracy, - umiejętność pracy w zespole i efektywna komunikacja z innymi departamentami w firmie, - doświadczenie w branży będzie dodatkowym atutem, - po zakończeniu umowy na okres próbny możliwość dalszej współpracy, - pozostałe warunki pracy i płacy do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji oraz doświadczenia zawodowego kandydata,

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Maciej Pawlak

Nr telefonu:
570 100 135

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
- osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mailowy: [email protected] lub kontak telefoniczny w godzinach od 8:00 do 16:00 pod nr 570 100 135

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 16.01.2025, 05:01
ID ogłoszenia: 119681
Udostępnij:
Dodano: 16.01.2025, 05:01
ID ogłoszenia: 119681

Zobacz inne oferty

5 500 - 7 000 złbrutto
Nowe
Lędziny
5 500 - 7 000 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
30,50 - 33,92 złbrutto
Nowe
Wodzisław Śląski
30,50 - 33,92 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 złbrutto
Nowe
Krosno
4 666 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 złbrutto
Nowe
Jedlicze
4 666 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
5 000 - 5 800 złbrutto
Nowe
Lębork
5 000 - 5 800 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Do góry