ASYSTENT/KA W BIURZE PROGRAMÓW ZAGRANICZNYCH

ASYSTENT/KA W BIURZE PROGRAMÓW ZAGRANICZNYCH

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna, Hybrydowa
Znajomość języka
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/5348

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN

Zakres obowiązków:
Wsparcie zespołu Biura Programów Zagranicznych oraz dyrekcji Instytutu w czynnościach administracyjno-organizacyjnych związanych z programami zagranicznymi prowadzonymi przez IK: porządkowanie, segregowanie, kompletowanie, aktualizacja i archiwizacja materiałów oraz dokumentów wewnętrznych, wyszukiwanie i zbieranie danych i informacji, przygotowywanie na ich podstawie zestawień oraz raportów, przygotowywanie umów i wewnętrznych dokumentów na podstawie dostarczonych danych i wzorów, nadzór nad ich prawidłowym obiegiem, organizacja podróży pracowników oraz gości (wyszukiwanie i rezerwacja noclegów, zakupy biletów, kontrola pracy firm pośredniczących) zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi i przepisami prawa,
prowadzenie kalendarza spotkań podczas delegacji, prowadzenie rejestrów.

Miejsce pracy:
Zygmunta Wróblewskiego 6, 30-148 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Pracodawca:
Instytut Książki

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Pozostały średni personel w zakresie działalności artystycznej i kulturalnej gdzie indziej niesklasyfikowany
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, UMIEJĘTNOŚĆ SZYBKIEGO UCZENIA SIĘ, umiejętność pracy w zespole
  • [Umiejętność 2] : obsługa Microsoft 365 (szczególnie: Word, Excel, Power Point, Outlook, Teams, Sharepoint, Planner) [Umiejętność 1] : dobre umiejętności w zakresie researchu, gromadzenia, filtrowania i prezentowania danych i informacji, w tym liczbowych [Inne] : ukończone staże i/lub praktyki z dziedziny pracy biurowej, administracji, kultury


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : obsługa Microsoft 365 (szczególnie: Word, Excel, Power Point, Outlook, Teams, Sharepoint, Planner) [Umiejętność 1] : dobre umiejętności w zakresie researchu, gromadzenia, filtrowania i prezentowania danych i informacji, w tym liczbowych [Inne] : ukończone staże i/lub praktyki z dziedziny pracy biurowej, administracji, kultury

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Beata Kachel

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 28.10.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 341343
Udostępnij:
Dodano: 28.10.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 341343

Zobacz inne oferty

1 750 €netto
Nowe
Caring Personnel
Stuttgart
1 750 €netto
Dodano: 5 godz. temu
1 800 €netto
Nowe
Caring Personnel
Saarburg
1 800 €netto
Dodano: 5 godz. temu
1 900 €netto
Nowe
Opieka Portus
Heusenstamm
1 900 €netto
Dodano: 5 godz. temu
2 000 €netto
Nowe
Caring Personnel
Coburg
2 000 €netto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry