StPr/25/0275
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
do uzgodnienia z prcodawcą
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów prawnych (umowy, pisma, opinie prawne itp.), obsługa korespondencji prawnej i kontaktów z zewnętrznymi kancelariami prawnymi, wsparcie w bieżącej obsłudze spraw spółki, organizacja i archiwizacja dokumentacji prawnej, monitorowanie zmian w przepisach prawnych i przygotowywanie raportów na ten temat
Miejsce pracy:
Fabryczna 24, 25-818 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
FORMASTER S.A.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania: wykształcenie wyższe (preferowane prawo), doświadczenie w pracy w dziale prawnym (minimum 1-2 lata, np. staż, praktyki zawodowe), znajomość prawa cywilnego, gospodarczego oraz procedury cywilnej, umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word, doskonała organizacja pracy, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu, dbałość o szczegóły oraz umiejętność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Zakres obowiązków: przygotowywanie i weryfikacja dokumentów prawnych (umowy, pisma, opinie prawne itp.), obsługa korespondencji prawnej i kontaktów z zewnętrznymi kancelariami prawnymi, wsparcie w bieżącej obsłudze spraw spółki, organizacja i archiwizacja dokumentacji prawnej, monitorowanie zmian w przepisach prawnych i przygotowywanie raportów na ten temat
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie wyższe (preferowane prawo), doświadczenie w pracy w dziale prawnym (minimum 1-2 lata, np. staż, praktyki zawodowe), znajomość prawa cywilnego, gospodarczego oraz procedury cywilnej, umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word, doskonała organizacja pracy, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu, dbałość o szczegóły oraz umiejętność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Zakres obowiązków: przygotowywanie i weryfikacja dokumentów prawnych (umowy, pisma, opinie prawne itp.), obsługa korespondencji prawnej i kontaktów z zewnętrznymi kancelariami prawnymi, wsparcie w bieżącej obsłudze spraw spółki, organizacja i archiwizacja dokumentacji prawnej, monitorowanie zmian w przepisach prawnych i przygotowywanie raportów na ten temat
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Osoby zainteresowane proszone są o aplikowanie na stanowisko asystenta poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej pracodawcy