ASYSTENT/KA W DZIALE PRAWNYM

ASYSTENT/KA W DZIALE PRAWNYM

Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0275

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
do uzgodnienia z prcodawcą

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów prawnych (umowy, pisma, opinie prawne itp.), obsługa korespondencji prawnej i kontaktów z zewnętrznymi kancelariami prawnymi, wsparcie w bieżącej obsłudze spraw spółki, organizacja i archiwizacja dokumentacji prawnej, monitorowanie zmian w przepisach prawnych i przygotowywanie raportów na ten temat


Miejsce pracy:
Fabryczna 24, 25-818 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
FORMASTER S.A.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania: wykształcenie wyższe (preferowane prawo), doświadczenie w pracy w dziale prawnym (minimum 1-2 lata, np. staż, praktyki zawodowe), znajomość prawa cywilnego, gospodarczego oraz procedury cywilnej, umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word, doskonała organizacja pracy, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu, dbałość o szczegóły oraz umiejętność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Zakres obowiązków: przygotowywanie i weryfikacja dokumentów prawnych (umowy, pisma, opinie prawne itp.), obsługa korespondencji prawnej i kontaktów z zewnętrznymi kancelariami prawnymi, wsparcie w bieżącej obsłudze spraw spółki, organizacja i archiwizacja dokumentacji prawnej, monitorowanie zmian w przepisach prawnych i przygotowywanie raportów na ten temat


Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie wyższe (preferowane prawo), doświadczenie w pracy w dziale prawnym (minimum 1-2 lata, np. staż, praktyki zawodowe), znajomość prawa cywilnego, gospodarczego oraz procedury cywilnej, umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word, doskonała organizacja pracy, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu, dbałość o szczegóły oraz umiejętność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Zakres obowiązków: przygotowywanie i weryfikacja dokumentów prawnych (umowy, pisma, opinie prawne itp.), obsługa korespondencji prawnej i kontaktów z zewnętrznymi kancelariami prawnymi, wsparcie w bieżącej obsłudze spraw spółki, organizacja i archiwizacja dokumentacji prawnej, monitorowanie zmian w przepisach prawnych i przygotowywanie raportów na ten temat

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Osoby zainteresowane proszone są o aplikowanie na stanowisko asystenta poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej pracodawcy
Dodano: 11.02.2025, 04:51
ID ogłoszenia: 139906
Udostępnij:
Dodano: 11.02.2025, 04:51
ID ogłoszenia: 139906

Zobacz inne oferty

Do góry