StPr/25/0314
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 8 000 PLN
(podstawa + premia)
Zakres obowiązków:
- Organizacja i planowanie spotkań Zarządu
- Przygotowywanie i aktualizowanie dokumentów
- Dbanie o właściwy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Przygotowywanie raportów, analiz i innych materiałów
- Koordynowanie działań między różnymi działami w firmie
- Obsługa gości i klientów odwiedzających firmę
- Prace administracyjno-biurowe
Miejsce pracy:
Matejki 46, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Pracodawca:
F.H."MARKUS" MAREK KRUPA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- - Znajomości obsługi programów biurowych (Word, Excel, PowerPoint) - Umiejętność organizacji pracy, zarządzania czasem i priorytetowania zadań - Doskonała umiejętność komunikacji zarówno pisemnej, jak i ustnej - Zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów - Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków - Dyskrecja i poufność w sprawach dotyczących Zarządu - Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Inne wymagania:
- Znajomości obsługi programów biurowych (Word, Excel, PowerPoint) - Umiejętność organizacji pracy, zarządzania czasem i priorytetowania zadań - Doskonała umiejętność komunikacji zarówno pisemnej, jak i ustnej - Zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów - Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków - Dyskrecja i poufność w sprawach dotyczących Zarządu - Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Krupa
Nr telefonu:
577 060 110
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail