ASYSTENT/KA ZARZĄDU

ASYSTENT/KA ZARZĄDU

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1755

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
- podana wysokość wynagrodzenia jest orientacyjna, podlega indywidualnym negocjacjom z każdym kandydatem

Zakres obowiązków:
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu Spółki, organizacja spotkań i podróży służbowych Zarządu. Prowadzenie spraw organizacyjnych biura, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług. Obsługa korespondencji, zapewnienie płynnego przebiegu informacji w firmie, przygotowywanie pism oraz dokumentów. Kontakt z klientami firmy oraz współpraca ze wszystkimi działami.

Miejsce pracy:
Brzeska 120, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie

Pracodawca:
ODMET SPÓŁKA AKCYJNA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność w wykonywaniu zleconych zadań, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, mile widziane doświadczenie zawodowe


Inne wymagania:
bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność w wykonywaniu zleconych zadań, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, mile widziane doświadczenie zawodowe

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Magdalena Semeniuk

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 13.08.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 288424
Udostępnij:
Dodano: 13.08.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 288424

Zobacz inne oferty

Do góry