StPr/25/1755
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
- podana wysokość wynagrodzenia jest orientacyjna, podlega indywidualnym negocjacjom z każdym kandydatem
Zakres obowiązków:
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu Spółki, organizacja spotkań i podróży służbowych Zarządu. Prowadzenie spraw organizacyjnych biura, współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług. Obsługa korespondencji, zapewnienie płynnego przebiegu informacji w firmie, przygotowywanie pism oraz dokumentów. Kontakt z klientami firmy oraz współpraca ze wszystkimi działami.
Miejsce pracy:
Brzeska 120, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Pracodawca:
ODMET SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność w wykonywaniu zleconych zadań, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, mile widziane doświadczenie zawodowe
Inne wymagania:
bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność w wykonywaniu zleconych zadań, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, mile widziane doświadczenie zawodowe
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Semeniuk
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail