ASYSTENT/KA ZARZĄDU

ASYSTENT/KA ZARZĄDU

Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Nie dotyczy
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0535

Rodzaj umowy:
Nie dotyczy

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN

Zakres obowiązków:
1) Reprezentowanie firmy z należytą dbałością o jej wizerunek i prestiż
2) Rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań oraz bieżące raportowanie stanu prowadzonych spraw przełożonemu,
3) Organizacja i koordynacja pracy sekretariatu/kancelarii firmy, w tym:
- prowadzenie rejestru i archiwizacji dokumentów przychodzących i wychodzących (w formie elektronicznej i papierowej)
- zarządzanie korespondencją z urzędami i instytucjami
- koordynowanie agendy Prezesa Zarządu, w tym planowanie i organizacja spotkań, szkoleń oraz posiedzeń Zarządu
-- przygotowywanie materiałów, prezentacji i informacji na potrzeby Prezesa Zarządu oraz jego gości
- monitorowanie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów oraz zarządzanie przepływem informacji w sekretariacie
- współpraca z poszczególnymi działami firmy w zakresie realizacji bieżących zadań
- prowadzenie działań związanych z PR i marketingiem, w tym administrowanie materiałami reklamowymi
- dbałość o sprawność środków pracy, zmawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych oraz prowadzenie ich ewidencji
utrzymanie należytego stanu gabinetu Prezesa Zarządu i jego otoczenia.
Obowiązku dodatkowe:
- przestrzeganie regulaminu pracy, zasad BHP i ochrony p/poż
- ochrona danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- zachowanie tajemnicy służbowej i dbałość o mienie firmy
- kształtowanie pozytywnej atmosfery w miejscu pracy

Miejsce pracy:
Wiejska 71, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
HML NOSEWICZ JEDNOSTKA INNOWACYJNO-WDROŻENIOWA SPÓŁKA JAWNA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, filologia, prawo
  • zawód: Asystent zarządu (wymagany staż - lata: 2)
  • min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (asysten/tka zarządu, office magaer, sekretariat) bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint) umiejętność ibsługi urządzeń biurowych i systemów elektronicznego obiegu dokumentów znajomość zasad protokołu biznesowego i etykiety bdb organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów wysoka kultura osobista i komunikatywność dyskrecja i odpowiedzialność w zakresie informacji poufnych umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku. Kompetencje miękkie: doskonałe zdolności organizacyjne i planistyczne umiejętność analizy i selekcji informacji wysoka samodzielność i inicjatywa w działaniu umiejętność budowlania pozytywnych relacji w zespole z interesantami elastyczność i odporność na stres kreatywność w rozwiązywaniu problemów


Inne wymagania:
min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (asysten/tka zarządu, office magaer, sekretariat) bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint) umiejętność ibsługi urządzeń biurowych i systemów elektronicznego obiegu dokumentów znajomość zasad protokołu biznesowego i etykiety bdb organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów wysoka kultura osobista i komunikatywność dyskrecja i odpowiedzialność w zakresie informacji poufnych umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku. Kompetencje miękkie: doskonałe zdolności organizacyjne i planistyczne umiejętność analizy i selekcji informacji wysoka samodzielność i inicjatywa w działaniu umiejętność budowlania pozytywnych relacji w zespole z interesantami elastyczność i odporność na stres kreatywność w rozwiązywaniu problemów

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Magdalena Szymczak

Nr telefonu:
89 767 20 38

Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie swojego CV na adres e-mail [email protected] lub w odpowiedzi na ogłoszenie bądź o kontaktowanie się pod podany numer telefonu 89 7672038. Prosimy również o umieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 05.09.2025, 04:51
ID ogłoszenia: 308440
Udostępnij:
Dodano: 05.09.2025, 04:51
ID ogłoszenia: 308440

Zobacz inne oferty

5 300 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Karlino
5 300 PLNbrutto
Dodano: 13 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Modrolas
4 666 PLNbrutto
Dodano: 13 godz. temu
10 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Gościno
10 000 PLNbrutto
Dodano: 13 godz. temu
Do góry