StPr/25/0427
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
początkowo umowa zlecenie, wynagrodzenie 5300 zł
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie dokumentów księgowych z wykorzystaniem wiedzy z zakresu programów Insert (np. Rewizor, Rachmistrz) oraz wiedzy z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od osób prawnych, ustawy o podatku od towarów i usług (VAT). Praca od poniedziałku do piątku. Początkowo umowa zlecenie, docelowo czas nieokreślony.
Miejsce pracy:
Parkowa 5, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Pracodawca:
MM OFFICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowość, podatki
- wykształcenie średnie, wyższe na kierunku: ekonomia, finanse, rachunkowość, podatki; doświadczenie min. 2 lata w ostatnich 3 latach, znajomość programów księgowych Insert, Microsoft Office, znajomość ustaw: o rachunkowości, o podatku od osób prawnych, o podatku od towarów i usług.
Inne wymagania:
wykształcenie średnie, wyższe na kierunku: ekonomia, finanse, rachunkowość, podatki; doświadczenie min. 2 lata w ostatnich 3 latach, znajomość programów księgowych Insert, Microsoft Office, znajomość ustaw: o rachunkowości, o podatku od osób prawnych, o podatku od towarów i usług.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marek Lipski
Nr telefonu:
500 592 100
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV kontakt telefoniczny, osobisty w godz. 11.00 - 15.00 lub CV kierować na adres e-mail: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 11.00 - 15.00