StPr/25/0303
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
miesięcznie
Zakres obowiązków:
wprowadzanie dokumentów księgowych z wykorzystaniem wiedzy z zakresu programów firmy Insert ( np. Rewizor, Rachmistrz), zasadniczo wykorzystanie wiedzy z zakresu - Ustawy o rachunkowości, Ustawy o podatku od osób prawnych, Ustawy o podatku od towarów i usług (VAT);
godziny pracy: 8-16 ( do uzgodnienia z pracodawcą),
okres wykonywania umowy - pierwsza umowa na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia
Miejsce pracy:
Parkowa 5, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Pracodawca:
MM OFFICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
- wymagane: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata w księgowości, umiejętności/uprawnienia: programy księgujące firmy Insert, Microsoft Office, mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego - poziom komunikatywny
Inne wymagania:
wymagane: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata w księgowości, umiejętności/uprawnienia: programy księgujące firmy Insert, Microsoft Office, mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego - poziom komunikatywny
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marek Lipski
Nr telefonu:
500 592 100
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - kontakt osobisty: Zawiercie, ul. Parkowa 5