StPr/25/5346
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 80,00 PLN
zł/h
Zakres obowiązków:
Zapewnienia udziału asystentek towarzyszących w 40 godzinnym szkoleniu przygotowującym do realizacji usługi organizowanym przez Zleceniodawcę.
Zawarcia umów cywilno-prawnych z kandydatkami, które ukończyły szkolenie (uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat lub zaświadczenie potwierdzające nabycie kwalifikacji do świadczenia usług w ramach projektu).
Pierwszeństwo w uzyskaniu wsparcia będą miały kobiety z niepełnosprawnością, kobiety starsze, kobiety LGBTI, kobiety pracujące seksualnie, migrantki, uchodźczynie, kobiety romskie oraz kobiety z terenów wiejskich zamieszkujące Gminę Miejską Kraków.
Zakres realizowanej usługi:
a) usługą objętych zostanie co najmniej 36 kobiet doznających lub zagrożonych przemocą domową,
b) każda z u uczestniczek otrzyma co najmniej 15 godzin miesięcznie wsparcia,
c) każda z asystentek będzie świadczyć pomoc dla nie więcej niż 3 uczestniczek projektu,
d) usługa asystencji świadczona będzie w sposób elastyczny i zindywidualizowany, dostosowany do potrzeb i preferencji uczestniczek. W ramach asystencji realizowane będą w szczególności poniższe formy wsparcia:
- opracowanie z każdą z uczestniczek indywidualnego planu działania, w tym terminów spotkań, wspólnych działań, wizyt,
- przekazywanie informacji na temat zjawiska przemocy domowej,
- przekazywanie informacji w zakresie dostępnych form pomocy, instytucji i organizacji świadczących pomoc na rzecz osób zagrożonych lub doświadczających przemocy,
- pomoc w realizacji indywidualnego planu działania,
- wsparcie emocjonalne w sytuacjach kryzysowych,
- inne działania wynikające z bieżących potrzeb kobiet objętych wsparciem.
e) usługa będzie realizowana:
- w miejscu zamieszkania uczestniczki,
- w innych wskazanych przez uczestniczkę miejscach, w których realizowane są działania w związku z przeciwdziałaniem przemocy domowej, np. Policja, prokuratura, sąd, ośrodki zdrowia, MOPS, organizacje pozarządowe.
Zapewnienia każdej z asystentek możliwości skorzystania z konsultacji merytorycznej w zakresie trudności, jakie mogą się pojawiać w trakcie realizacji usługi. Konsultacje będą udzielane przez członka Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy domowej. Wymiar wsparcia merytorycznego wynosi 5 godzin konsultacji miesięcznie na asystentkę. Zasady korzystania z konsultacji merytorycznych zostaną uzgodnione między Zleceniodawcą a Zleceniobiorca do 7 dni po podpisaniu umowy.
Dokumentowania realizacji zadania publicznego z wykorzystaniem wzorów dokumentów przekazanych przez Zleceniodawcę, w tym:
a) Karty rekrutacji do uczestnictwa w projekcie,
b) Indywidualnego planu działania zawieranego między asystentką a uczestniczką projektu,
c) Oceny realizacji indywidualnego planu działania,
d) Miesięcznej karty usług (MKU). MKU prowadzona będzie odrębnie dla każdej uczestniczki projektu i obejmować będzie ewidencję udzielonego wsparcia tj. daty i godziny realizacji usługi, opis działań podejmowanych przez asystentkę, miejsce realizacji usługi. Realizacja działań będzie potwierdzana w KMU przez asystentkę i uczestniczkę. Zleceniobiorca zatwierdza poprawność zrealizowanych i udokumentowanych w MKU działań.
Miejsce pracy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 6/9, 31-109 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
GALICYJSKA FUNDACJA "WSPARCIE, INTEGRACJA, ROZWÓJ"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
1.2
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: psychologia, pedagogika, nauki o rodzinie lub kierunki pokrewne
- zawód: Asystent rodziny (wymagany staż - lata: 3)
- Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym w realizacji zadań z obszaru przeciwdziałania przemocy domowej, predyspozycje osobowościowe niezbędne do pełnienia tej funkcji w szczególności empatię, zaangażowanie, motywację do pracy z osobami w kryzysie, gotowość do podejmowania działań zadaniowych oraz determinację w dążeniu do celu. Z uwagi, że wsparciem mogą zostać objęte również migrantki oraz uchodźczynie znajomość języków obcych przy wyborze kandydatek będzie dodatkowo punktowana.
Inne wymagania:
Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym w realizacji zadań z obszaru przeciwdziałania przemocy domowej, predyspozycje osobowościowe niezbędne do pełnienia tej funkcji w szczególności empatię, zaangażowanie, motywację do pracy z osobami w kryzysie, gotowość do podejmowania działań zadaniowych oraz determinację w dążeniu do celu. Z uwagi, że wsparciem mogą zostać objęte również migrantki oraz uchodźczynie znajomość języków obcych przy wyborze kandydatek będzie dodatkowo punktowana.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Kontakt z pracodawcą
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) CV, Wymagane dokumenty należy składać: email [email protected] lub [email protected] Zarówno list motywacyjny jak i życiorys powinny być bezwzględnie podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art.6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 206/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook