StPr/24/2239
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie danych do systemów,
- kompletowanie i sprawdzanie dokumentacji zamówienia,
- dopasowywanie zamówień do produktów objętych wysyłką,
- udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo,
- budowanie pozytywnych relacji roboczych z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Miejsce pracy:
Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- OBSŁUGA PAKIETU MICROSOFT OFFICE- PISANIE FORMATOWANIE TEKSTÓW W MS WORD, DOKONYWANIE OBLICZEŃ W MS EXEL, WYKONYWANIE WYKRESÓW, SPORZĄDZANIE PREZENTACJI W MS POWERPOINT
- Dobra znajomość lokalnych systemów i wymagań związanych z opieką zdrowotną. Bardzo dobra znajomość produktów Coloplast. Dobra dbałość o szczegóły i dokładność przy oczekiwanej wydajności. Dobra znajomość lokalnych systemów i wymagań związanych z opieką zdrowotną. Doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystent przetwarzania danych. Preferowane inne języki europejskie dla odpowiednich obszarów.
Inne wymagania:
Dobra znajomość lokalnych systemów i wymagań związanych z opieką zdrowotną. Bardzo dobra znajomość produktów Coloplast. Dobra dbałość o szczegóły i dokładność przy oczekiwanej wydajności. Dobra znajomość lokalnych systemów i wymagań związanych z opieką zdrowotną. Doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystent przetwarzania danych. Preferowane inne języki europejskie dla odpowiednich obszarów.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Paulina Miśkiewicz-Zyduch
Nr telefonu:
914254991
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV