ASYSTENT RODZINY

ASYSTENT RODZINY

Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 700 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0630

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN

Zakres obowiązków:
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną; udzielanie pomocy rodzinom w: poprawie ich sytuacji życiowej, rozwiązywaniu problemów socjalnych, rozwiązywaniu problemów psychologicznych, rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej.
Praca w zadaniowym czasie pracy, w godz. 07:00-18:00, na pełny etat.
Wymagane dokumenty aplikacyjne dostępne na stronie internetowej OPS Andrychów: opsandrychow.pl należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko asystent rodziny" w Ośrodku Pomocy Społecznej w Andrychowie ul. Starowiejska 22b, pok. 12, w terminie do dnia 30.05.2025 r. do godz. 00:00.

Miejsce pracy:
Gmina Andrychów, 34-120 Andrychów, powiat: wadowicki, woj: małopolskie

Pracodawca:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Andrychowie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • obsługa komutera
  • Wykształcenie wyższe: pedagogika lub psychologia lub socjologia lub nauki o rodzinie lub praca socjalna lub wyższe inne uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i min.1 rok stażu pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i min.1 rok stażu pracy z dziećmi lub rodziny lub wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także min.1 rok stażu pracy z dziećmi lub rodziny. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: wsparcie rodziny w systemie pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, prawa pracy, przepisów o ochronie danych osobowych, mile widziane doświadczenie zawodowe np. w sądownictwie, placówkach oświatowych, w pracy asystenta rodziny itp. Asertywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, rzetelność i systematyczność. Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.


Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe: pedagogika lub psychologia lub socjologia lub nauki o rodzinie lub praca socjalna lub wyższe inne uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i min.1 rok stażu pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i min.1 rok stażu pracy z dziećmi lub rodziny lub wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także min.1 rok stażu pracy z dziećmi lub rodziny. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: wsparcie rodziny w systemie pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, prawa pracy, przepisów o ochronie danych osobowych, mile widziane doświadczenie zawodowe np. w sądownictwie, placówkach oświatowych, w pracy asystenta rodziny itp. Asertywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, rzetelność i systematyczność. Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Ewa Boryska

Nr telefonu:
338708962

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne dostępne na stronie internetowej OPS Andrychów: opsandrychow.pl .

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Dokumenty należy składać w siedzibie OPS w Andrychowie, w kopercie z dopiskiem: dotyczy ogłoszenia o ofercie pracy Asystent Rodziny w terminie od dnia ogłoszenia do dnia 30.05.2025r. do godz. 00.00, pokój nr 12
Dodano: 13.05.2025, 03:51
ID ogłoszenia: 212003
Udostępnij:
Dodano: 13.05.2025, 03:51
ID ogłoszenia: 212003

Zobacz inne oferty

Do góry