StPr/24/1466
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Zakres obowiązków:
1.Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny
i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.
2.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym
w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego.
3.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych.
4.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych.
5.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych
z dziećmi.
6.Wspieranie aktywności społecznej rodzin.
7. Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
8.Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej.
9.Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie
Miejsce pracy:
Długa 85/1,3, 66-008 Świdnica, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Pracodawca:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kategoria - B
- [Inne] : Zna przepisy ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej, ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz inne akty normatywne związane z pomocą społeczną. Asystentem rodziny może być osoba, która: 1. posiada: a)wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub c) wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną; 2. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona; 3. wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; 4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym. 6.W pełni zdolna do czynności prawnych oraz do korzystania w pełni z praw publicznych. 7.Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. 8.Zna przepisy ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej, ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz inne akty normatywne związane z pomocą społeczną. 9.posiada prawo jazdy kat. B Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie w pracy zawodowej na podobnym stanowisku. 2. Samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy. 3. Komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność. 4. Umiejętność zachowania bezstronności w kontaktach z rodzinami. 5. Wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
[Inne] : Zna przepisy ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej, ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz inne akty normatywne związane z pomocą społeczną. Asystentem rodziny może być osoba, która: 1. posiada: a)wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub c) wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną; 2. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona; 3. wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; 4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym. 6.W pełni zdolna do czynności prawnych oraz do korzystania w pełni z praw publicznych. 7.Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. 8.Zna przepisy ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej, ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz inne akty normatywne związane z pomocą społeczną. 9.posiada prawo jazdy kat. B Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie w pracy zawodowej na podobnym stanowisku. 2. Samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy. 3. Komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność. 4. Umiejętność zachowania bezstronności w kontaktach z rodzinami. 5. Wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
683273230
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty 1. Podpisany życiorys (CV) 2. Podpisany list motywacyjny 3. Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów) 4. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach 5. Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie 7. oświadczenie o stanie zdrowia, 8. zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji, 9. w przypadku przekazania w dokumentach rekrutacyjnych danych wykraczających poza wymagane przepisami, których podanie nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, należy złożyć oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza wymagane przepisami prawa, podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, przez p.o. Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy. Jestem świadomy/-a, że podanie tych danych nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, podaję je dobrowolnie, aby zostały uwzględnione przez Administratora w ocenie mojej kandydatury - dotyczy to m.in. kserokopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 721).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta