StPr/25/0384
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
6 466 PLN
Zakres obowiązków:
Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów art. 155 ustawy z dnia 27.07.2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych.
Szczegółowe informacje znajdują się w Ogłoszeniu o konkursie na stanowisko asystenta sędziego w zakładce "Oferty pracy" na stronie:
www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl
Z naszej strony oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- przyjazną atmosferę pracy,
- stałe godziny pracy,
- dodatek za wieloletnią pracę, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- terminową wypłatę wynagrodzenia,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. trzynastą pensję, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- możliwość korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
Termin i miejsce złożenia dokumentów:
1) termin złożenia dokumentów: do 21 lutego 2025 r.
2) miejsce złożenia dokumentów:
a) w Biurze Podawczym Sądów Rejonowych przy ul. Podwale 30, pokój nr 60A, w godzinach urzędowania sądu,
b) drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-040 Wrocław.
Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Konkurs na stanowisko asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
Konkurs składa się z następujących etapów:
I etap: wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;
II etap: test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postępowania cywilnego i karnego oraz praca pisemna na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego, wybrany przez kandydata (uwaga: przy rozwiązywaniu kazusu można korzystać z kodeksów, w które należy zaopatrzyć się we własnym zakresie);
III etap: rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje dodatkowe:
1) lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz wyniki z poszczególnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu ,
(strona internetowa)
2) oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone,
3) kandydatury zgłoszone po terminie lub wysłane drogą mailową nie będą rozpatrywane,
4) dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia pod numerem telefonu (71) 74-81-130.
Lista kandydatów zakwalifikowanych do II etapu konkursu ogłoszona zostanie w dniu 18 stycznia 2024 r.
II etap konkursu odbędzie się w dniu 10 marca 2025 r. w sali nr 324 (III piętro, wejście od ul. Sądowej 1) o godz. 9:00.
Miejsce pracy:
Podwale 30/ pl. Powstańców Śląskich 14 30, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
- zawód: Asystent sędziego
- wykształcenie: wyższe prawnicze (magisterskie), staż pracy: nie jest wymagany, ukończone 24 lata, posiadanie obywatelstwa Rzeczypospolitej Polskiej, korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich, nieskazitelny charakter
Inne wymagania:
wykształcenie: wyższe prawnicze (magisterskie), staż pracy: nie jest wymagany, ukończone 24 lata, posiadanie obywatelstwa Rzeczypospolitej Polskiej, korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich, nieskazitelny charakter
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
71 748 11 30
Wymagane dokumenty:
1) wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego, 2) własnoręcznie sporządzony życiorys, 3) informacja o przebiegu kariery zawodowej (CV), 4) kwestionariusz osobowy (wzór do pobrania w zakładce Oferty pracy), 5) oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów, 6) aktualna fotografia zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych, 7) oświadczenia kandydata (wzór do pobrania w zakładce Oferty pracy): - że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, - że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (do pobrania w zakładce Oferty pracy). Dodatkowo kandydat może złożyć: - inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przyszłej rekrutacji (lista rezerwowa) wraz z klauzulą informacyjną (do pobrania w zakładce Oferty pracy).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl