ASYSTENT SĘDZIEGO

ASYSTENT SĘDZIEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w zastępstwie
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 7 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0436

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN

Zakres obowiązków:
Czynności zgodnie z ROZPORZĄDZENIEMMINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 8 listopada 2012 r.w sprawie czynności asystentów sędziów.

Miejsce pracy:
Bartniaka 21/23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
  • Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto: 1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, 2. jest nieskazitelnego charakteru, 3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce, 4. ukończył 23 lata.


Inne wymagania:
Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto: 1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, 2. jest nieskazitelnego charakteru, 3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce, 4. ukończył 23 lata.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Elżbieta Tobiasz

Nr telefonu:
227709252

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wykaz wymaganych od kandydata dokumentów, dołączonych do zgłoszenia: 1. wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego, 2. życiorys i informacja o przebiegu dotychczasowej kariery zawodowej, 3. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów, 4. oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 5. oświadczenie, że kandydat jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, 6. podpisane oświadczenie, że kandydat zapoznał się z wewnętrzną procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Sądzie Rejonowym w Grodzisku Mazowieckim; treść procedury dostępna jest na stronie internetowej Sądu www.grodzisk.sr.gov.pl w zakładce ochrona sygnalistów, 7. podpisana klauzula informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych oświadczenie dla kandydatów do pracy na stanowisko asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym w Grodzisku Mazowieckim, 8. aktualną fotografię zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych, 9. do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Termin i sposób złożenia zgłoszenia o przystąpieniu do konkursu. 1. Termin złożenia zgłoszenia: 5 stycznia 2026 roku. 2. Sposób złożenia zgłoszenia: bezpośrednio w Sądzie Rejonowym w Grodzisku Mazowieckim, ul. Bartniaka 21/23, Grodzisk Mazowiecki, pokój 209 (tel. (22) 770 92 52) bądź pocztą; w przypadku nadania dokumentów pocztą, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego. Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać (na adres: Prezes Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim ul. Bartniaka 21/23 05825 Grodzisk Mazowiecki) w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na asystenta sędziego Nr ADM.1101.30.2025., Termin: do 5 stycznia 2026 r.
Dodano: 17.12.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 369071
Udostępnij:
Dodano: 17.12.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 369071

Zobacz inne oferty

Do góry