StPr/24/1040
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA KLIENTÓW, UZUPEŁNIANIE BRAKÓW, KONTROLA ASORTYMENTU, PRZYGOTOWANIE ZAMÓWIEŃ PRZESYŁANYCH DO KONTRAHENTÓW W CHINACH, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KONTRAHENTAMI W CHINACH I CHIŃSKIMI FIRMAMI W POLSCE, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ U CHIŃSKICH DOSTAWCÓW, WYKONYWANIE INNYCH PRAC ZLECONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONYCH.
Praca w godz: 9-17
Miejsce pracy:
Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- chiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- [Inne] : wykształcenie średnie każde, staż pracy na stanowisku ASYSTENT SPRZEDAŻY lub pokrewnym
Inne wymagania:
[Inne] : wykształcenie średnie każde, staż pracy na stanowisku ASYSTENT SPRZEDAŻY lub pokrewnym
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Anna Kowalska
Nr telefonu:
158230030 w. 111
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.