StPr/25/0572
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 do 6 000 PLN
zł/brutto
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:
- sporządzanie projektów pism procesowych w postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych
- sporządzanie sprawozdań rachunkowych i sprawozdań z czynności syndyka
- prowadzenie korespondencji z sądami, syndykami, pełnomocnikami i wierzycielami
- pisanie wniosków o ogłoszenie upadłości konsumenckiej
- uczestnictwo w spotkaniach z klientami
- obsługa systemu KRZ (Krajowy Rejestr Zadłużonych)
Miejsce pracy:
Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawnicze, administracyjne, ekonomiczne
- Wymagania: - doświadczenie zawodowe minimum I rok, mile widziane doświadczenie w sprawach upadłościowych i restrukturyzacyjnych, - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel (będzie weryfikowana na etapie rekrutacji); - wykształcenie prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne (w tym w trakcie studiów) - punktualność, DOKŁADNOŚĆ, rzetelność - zaangażowanie w pracę i powierzone zadania - samodzielność w prowadzeniu zleconych spraw (po ukończeniu okresu wdrażania do organizacji, po 3 miesiącach) - umiejętność pracy pod presją czasu - terminowe realizowanie przekazanych zadań - mile widziana praktyczna znajomość obsługi Krajowego Rejestru Zadłużonych (KRZ) - zamiar rozwoju w obszarze prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego (docelowe uzyskanie uprawnień profesjonalnego pełnomocnika lub doradcy restrukturyzacyjnego)
Inne wymagania:
Wymagania: - doświadczenie zawodowe minimum I rok, mile widziane doświadczenie w sprawach upadłościowych i restrukturyzacyjnych, - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel (będzie weryfikowana na etapie rekrutacji); - wykształcenie prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne (w tym w trakcie studiów) - punktualność, DOKŁADNOŚĆ, rzetelność - zaangażowanie w pracę i powierzone zadania - samodzielność w prowadzeniu zleconych spraw (po ukończeniu okresu wdrażania do organizacji, po 3 miesiącach) - umiejętność pracy pod presją czasu - terminowe realizowanie przekazanych zadań - mile widziana praktyczna znajomość obsługi Krajowego Rejestru Zadłużonych (KRZ) - zamiar rozwoju w obszarze prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego (docelowe uzyskanie uprawnień profesjonalnego pełnomocnika lub doradcy restrukturyzacyjnego)
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Aleksandra Pomoryn
Nr telefonu:
236627801 w. 254
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv