ASYSTENTKA / ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI BIURA I WINDYKACJI

ASYSTENTKA / ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI BIURA I WINDYKACJI

Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0261

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą

Zakres obowiązków:
wg wniosku

Miejsce pracy:
Karola Olszewskiego 6/308, 25-663 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
TIAS LEGAL SMUGA SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • Zakres obowiązków; Organizacja pracy biura; Dbanie o poprawną komunikację między działami; Współpraca ze wszystkimi działami, w tym szczególnie z działem księgowości, odpowiedzialność za obieg dokumentów, w tym obsługa programu Saldeo Smart i Comarch ERP OPTIMA (skanowanie dokumentów księgowych oraz wprowadzanie ich do systemu); Opisywanie dokumentów księgowych; Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami, utrzymywanie przyjaznych relacji z klientem mailowo, telefonicznie i na miejscu w biurze; Ewidencja korespondencji oraz przesyłek kurierskich; Przygotowanie dokumentów niezbędnych do reprezentowania klienta (umowy, aneksy, pełnomocnictwa) również w języku angielskim; Składanie pism i wniosków do urzędów i innych instytucji oraz kontakt z tymi instytucjami; Przygotowywanie i analiza dokumentacji windykacyjnej; Wsparcie w bieżących sprawach; Skip tracing - podstawowa weryfikacja danych teleadresowych; Wsparcie procesów na etapie windykacji polubownej. Wymagania; Wykształcenia minimum średniego;Doświadczenia w pracy z programami Saldeo i OPTIMA (mile widziane); Umiejętności bardzo dobrej organizacji pracy i priorytetyzowania zadań; Komunikatywnego języka angielskiego - na poziomie min. B2 (zaawansowany byłby wielkim plusem); Wysokiej kultury osobistej; Komunikatywności; Rzetelności i dokładności oraz nastawienia na rozwiązywanie problemów. Pracodawca oferuje; Wynagrodzenie stosowne do posiadanych kwalifikacji; Umowę o pracę; Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji; Pakiet dodatkowych benefitów (kartę Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę lekarską);


Inne wymagania:
Zakres obowiązków; Organizacja pracy biura; Dbanie o poprawną komunikację między działami; Współpraca ze wszystkimi działami, w tym szczególnie z działem księgowości, odpowiedzialność za obieg dokumentów, w tym obsługa programu Saldeo Smart i Comarch ERP OPTIMA (skanowanie dokumentów księgowych oraz wprowadzanie ich do systemu); Opisywanie dokumentów księgowych; Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami, utrzymywanie przyjaznych relacji z klientem mailowo, telefonicznie i na miejscu w biurze; Ewidencja korespondencji oraz przesyłek kurierskich; Przygotowanie dokumentów niezbędnych do reprezentowania klienta (umowy, aneksy, pełnomocnictwa) również w języku angielskim; Składanie pism i wniosków do urzędów i innych instytucji oraz kontakt z tymi instytucjami; Przygotowywanie i analiza dokumentacji windykacyjnej; Wsparcie w bieżących sprawach; Skip tracing - podstawowa weryfikacja danych teleadresowych; Wsparcie procesów na etapie windykacji polubownej. Wymagania; Wykształcenia minimum średniego;Doświadczenia w pracy z programami Saldeo i OPTIMA (mile widziane); Umiejętności bardzo dobrej organizacji pracy i priorytetyzowania zadań; Komunikatywnego języka angielskiego - na poziomie min. B2 (zaawansowany byłby wielkim plusem); Wysokiej kultury osobistej; Komunikatywności; Rzetelności i dokładności oraz nastawienia na rozwiązywanie problemów. Pracodawca oferuje; Wynagrodzenie stosowne do posiadanych kwalifikacji; Umowę o pracę; Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji; Pakiet dodatkowych benefitów (kartę Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę lekarską);

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Gosek

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - wskazany kontakt email; [email protected]
Dodano: 08.02.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 138666
Udostępnij:
Dodano: 08.02.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 138666

Zobacz inne oferty

Do góry