StPr/25/0283
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
Prowadzenie obsługi sekretariatu DK Zameczek : odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestracja korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań, monitorowanie stanu zaopatrzenia sekretariatu i zamawianie artykułów biurowych, udział w przygotowaniach i realizacji wydarzeń kulturalnych organizowanych przez instytucję, terminowe przygotowywanie pism, korespondencji oraz dokumentacji ramowej, rejestracja umów, dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie.
Miejsce pracy:
Słowackiego 23, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Dom Kultury "Zameczek" w Kielcach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania: doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, znajomość pakietu MS Oce oraz urządzeń biurowych, znajomość zasad pisowni j. polskiego, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy i samodzielność, wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi, dokładność i dbałość o szczegóły, inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków, łatwość w budowaniu i podtrzymywaniu przyjacielskich relacji ze współpracownikami, uczciwość i rzetelność. Wymagania dodatkowe: znajomość języka obcego, umiejętność pisania wniosków mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, zdolności i zainteresowania artystyczne oraz umiejętność prowadzenia zajęć tematycznych. Zakres obowiązków: prowadzenie obsługi sekretariatu DK Zameczek, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestracja korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań, monitorowanie stanu zaopatrzenia sekretariatu i zamawianie artykułów biurowych, udział w przygotowaniach i realizacji wydarzeń kulturalnych organizowanych przez instytucję; terminowe przygotowywanie pism, korespondencji oraz dokumentacji firmowej, rejestracja umów, dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie.
Inne wymagania:
Wymagania: doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, znajomość pakietu MS Oce oraz urządzeń biurowych, znajomość zasad pisowni j. polskiego, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy i samodzielność, wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi, dokładność i dbałość o szczegóły, inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków, łatwość w budowaniu i podtrzymywaniu przyjacielskich relacji ze współpracownikami, uczciwość i rzetelność. Wymagania dodatkowe: znajomość języka obcego, umiejętność pisania wniosków mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, zdolności i zainteresowania artystyczne oraz umiejętność prowadzenia zajęć tematycznych. Zakres obowiązków: prowadzenie obsługi sekretariatu DK Zameczek, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestracja korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań, monitorowanie stanu zaopatrzenia sekretariatu i zamawianie artykułów biurowych, udział w przygotowaniach i realizacji wydarzeń kulturalnych organizowanych przez instytucję; terminowe przygotowywanie pism, korespondencji oraz dokumentacji firmowej, rejestracja umów, dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
41 367 6301
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Kontakt z pracodawcą telefoniczny : 41/ 367 63 01 lub drogą e-mail: [email protected]