StPr/25/1676
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentów do księgowości,
Delegacje,
Raport kasowy prowadzenie oraz rozliczanie,
Listy obecności przygotowywanie oraz skanowanie i przekazywanie do księgowości,
Zakupy do biura, poczta,
Rejestr sprzedaży,
Miejsce pracy:
ZGÓRSKO 3, 26-052 Nowiny, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
APR SYSTEM Piotr Such
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Zakres obowiązków: Faktury sprzedażowe, ewidencje przebiegu pojazdów. Nadzór nad samochodami służbowymi i ich wyposażeniem. Faktury kosztowe - nadzór nad terminowością opłat, wprowadzanie, opisywanie, przekazywanie do dekretacji. Przygotowywanie dokumentów do księgowości. Delegacje.Raport kasowy - prowadzenie oraz rozliczanie. Listy obecności przygotowywanie oraz skanowanie i przekazywanie do księgowości. Zakupy do biura, poczta. Rejestr sprzedaży. Windykacja. Kwestie kadrowe wnioski urlopowe, naliczanie urlopów, przygotowywanie i wprowadzanie do systemu nowego pracownika, badania lekarskie i szkolenie BHP, ubezpieczenie grupowe, Pilnowanie terminowości zapłat ZUS, PIT4, VAT 7 oraz innych faktur kosztowych. Pilnowanie terminowości przeglądów samochodów, pompy ciepła itp itd.,Stały kontakt z biurem rachunkowym. Poczta przychodząca i wychodząca. Odbieranie telefonów, przekazywanie połączeń. Prace drobne związane z Sekretariatem, pomieszczeniami socjalnymi i całym biurem. Archiwizacja dokumentów. Prace związane z utrzymaniem porządku na posesji firmowej. Nadzór nad sprzętem firmowym. Pracodawca oferuje: Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach. Przyjazną atmosferę w pracy i wsparcie zespołu. Dodatkowe benefity, w tym Multisport Wymagania; czynne prawo jazdy kat. B.Sprawne posługiwania się językiem ojczystym, Wysoka kultura osobista. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich. Odporność na stres. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość pakietu Office.
Inne wymagania:
Zakres obowiązków: Faktury sprzedażowe, ewidencje przebiegu pojazdów. Nadzór nad samochodami służbowymi i ich wyposażeniem. Faktury kosztowe - nadzór nad terminowością opłat, wprowadzanie, opisywanie, przekazywanie do dekretacji. Przygotowywanie dokumentów do księgowości. Delegacje.Raport kasowy - prowadzenie oraz rozliczanie. Listy obecności przygotowywanie oraz skanowanie i przekazywanie do księgowości. Zakupy do biura, poczta. Rejestr sprzedaży. Windykacja. Kwestie kadrowe wnioski urlopowe, naliczanie urlopów, przygotowywanie i wprowadzanie do systemu nowego pracownika, badania lekarskie i szkolenie BHP, ubezpieczenie grupowe, Pilnowanie terminowości zapłat ZUS, PIT4, VAT 7 oraz innych faktur kosztowych. Pilnowanie terminowości przeglądów samochodów, pompy ciepła itp itd.,Stały kontakt z biurem rachunkowym. Poczta przychodząca i wychodząca. Odbieranie telefonów, przekazywanie połączeń. Prace drobne związane z Sekretariatem, pomieszczeniami socjalnymi i całym biurem. Archiwizacja dokumentów. Prace związane z utrzymaniem porządku na posesji firmowej. Nadzór nad sprzętem firmowym. Pracodawca oferuje: Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach. Przyjazną atmosferę w pracy i wsparcie zespołu. Dodatkowe benefity, w tym Multisport Wymagania; czynne prawo jazdy kat. B.Sprawne posługiwania się językiem ojczystym, Wysoka kultura osobista. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich. Odporność na stres. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość pakietu Office.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - wskazany kontakt tel; 41 241-22-42 lub email; [email protected]