StPr/25/03917
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
- obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie,
- prowadzenie ewidencji dokumentów, faktur,
- przesyłanie danych dotyczących obrotów placówek do zarządców galerii handlowych,
- kompleksowa obsługa recepcji koordynowanie spotkań, obsługa kalendarza spotkań, przyjmowanie gości, - bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów biurowych,
- tworzenie zamówień na materiały biurowe, kuchenne oraz szkoleniowe,
- realizacja bieżących zadań zlecanych przez przełożonego.
Miejsce pracy:
Domaniewska, 02-676 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
"PLATFORMA INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - POROZUMIENIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
35
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1)
- Pakiet MS Office
- Pracodawca oczekuje: - doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku - minimum rok, - dobrej znajomości obsługi pakietów MS Office oraz urządzeń biurowych, - bardzo dobrej organizacji pracy, - zaangażowania w realizację powierzonych obowiązków oraz nastawienie na współpracę, - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności jest warunkiem koniecznym. Pracodawca oferuje: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00, - pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w towarzystwie przyjaznego i profesjonalnego zespołu, - korzystanie z ZFRON oraz innych benefitów pozapłacowych, min. prywatna opieka medyczna, karta sportowa.
Inne wymagania:
Pracodawca oczekuje: - doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku - minimum rok, - dobrej znajomości obsługi pakietów MS Office oraz urządzeń biurowych, - bardzo dobrej organizacji pracy, - zaangażowania w realizację powierzonych obowiązków oraz nastawienie na współpracę, - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności jest warunkiem koniecznym. Pracodawca oferuje: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00, - pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w towarzystwie przyjaznego i profesjonalnego zespołu, - korzystanie z ZFRON oraz innych benefitów pozapłacowych, min. prywatna opieka medyczna, karta sportowa.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agata Zwierzchowska
Wymagane dokumenty:
cv