StPr/25/1489
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 550 do 9 880 PLN
W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Elblągu
Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności audytu wewnętrznego zgodnie z zasadami i trybem przewidzianym w przepisach prawa; opracowywanie rocznych planów audytu oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji tych planów; realizacja zadań zapewniających - zgodnie z rocznym planem audytu wewnętrznego- przeprowadzanie analizy ryzyka, ustalanie stanu faktycznego, zgodnie z metodologią obowiązującą w audycie, formułowanie oceny i zaleceń dotyczących stanu kontroli zarządczej w obszarach objętych audytem; realizacja czynności doradczych uzgodnionych z Prezydentem w zakresie dotyczącym usprawnień w systemie kontroli zarządczej; realizacja czynności sprawdzających i dokonywanie oceny działań jednostki podjętych w ramach realizacji zaleceń audytowych w celu usprawnienia kontroli zarządczej;
dokumentowanie czynności i zdarzeń mających istotne znaczenie dla prowadzenia audytu wewnętrznego oraz uczestniczenie w działaniach mających na celu ciągłe podnoszenie jakości audytu wewnętrznego;
ochrona danych osobowych zgromadzonych w zbiorach tradycyjnych (rejestry, kartoteki, skorowidze, księgi, wykazy i inne zbiory ewidencyjne) jak również wpisanych w technice komputerowej przed dostępem osób nieupoważnionych, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem.
Czas pracy: pełny etat, równoważny system czasu pracy 40 godzin tygodniowo. W przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy:październik/listopad 2025 r.
Nabór do 13.10.2025r., więcej informacji o naborze na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu
Miejsce pracy:
Jaśminowa 11, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Elblągu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: osoba, która posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; osoba, która ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; nie była karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; cieszy się nieposzlakowaną opinią; posiada wyższe wykształcenie; posiada co najmniej 5 lat stażu pracy (do stażu pracy wlicza się wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku); posiada kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego: jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub złożyła, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub posiada uprawnienia biegłego rewidenta, lub posiada dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego (zgodnie z art. 286 ust. 2 ustawy o finansach publicznych) i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych. Wymagana znajomość ustaw: o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości, o systemie oświaty, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy oraz znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); znajomość: rozporządzenia w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu; znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych; znajomość standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych; wiedza z zakresu metodologii przeprowadzania audytu wewnętrznego; umiejętność przeprowadzania analizy dokumentów i formułowania wniosków; biegła znajomość obsługi komputera MS Office (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych; umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy własnej; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność współpracy; komunikatywność, dokładność, terminowość, bezstronność, rzetelność, staranność, uczciwość, kreatywność, obowiązkowość. Znajomość przepisów oraz standardów będzie weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu. Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe magisterskie; doświadczenie w pracy audytora wewnętrznego w jednostkach samorządu terytorialnego
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: osoba, która posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; osoba, która ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; nie była karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; cieszy się nieposzlakowaną opinią; posiada wyższe wykształcenie; posiada co najmniej 5 lat stażu pracy (do stażu pracy wlicza się wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku); posiada kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego: jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub złożyła, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub posiada uprawnienia biegłego rewidenta, lub posiada dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego (zgodnie z art. 286 ust. 2 ustawy o finansach publicznych) i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych. Wymagana znajomość ustaw: o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości, o systemie oświaty, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy oraz znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); znajomość: rozporządzenia w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu; znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych; znajomość standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych; wiedza z zakresu metodologii przeprowadzania audytu wewnętrznego; umiejętność przeprowadzania analizy dokumentów i formułowania wniosków; biegła znajomość obsługi komputera MS Office (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych; umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy własnej; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność współpracy; komunikatywność, dokładność, terminowość, bezstronność, rzetelność, staranność, uczciwość, kreatywność, obowiązkowość. Znajomość przepisów oraz standardów będzie weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu. Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe magisterskie; doświadczenie w pracy audytora wewnętrznego w jednostkach samorządu terytorialnego
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marlena Balkiewicz
Wymagane dokumenty:
Życiorys (CV) - podpisany przez kandydata; kwestionariusz osobowy - dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydata - dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji zawodowych do przeprowadzenia audytu wewnętrznego określonych w pkt 2, ppkt 7; kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy lub kopie dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku (należy potwierdzić okres początkowy i zamknięty zatrudnienia); oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane przez kandydata - Załącznik do ogłoszenia; kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach. Ważne - wyłącznie kandydaci, którzy dostarczą wszystkie wymienione powyżej dokumenty, potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych (pkt 2) zostaną zaproszeni do udziału w kolejnym etapie naboru. Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 13 października 2025 r. z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko Audytor wewnętrzny w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1, w terminie do dnia 13 października 2025 r. za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg lub składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1 parter sala nr 100, lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) lub przez e- Doręczenia.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: poczta, inny - lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), Termin: Nabór do 13.10.2025r.