StPr/25/1180
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 3 982,91 PLN
Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie planowych zadań audytowych zgodnie ze standardami audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych; wykonywanie czynności doradczych mających na celu usprawnienie funkcjonowanie jednostki; opracowywanie technik przeprowadzania zadań audytowych; sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych; prowadzenie dokumentacji audytu, tj. akt stałych i bieżących; monitorowanie wykonania rekomendacji poaudytowych; przeprowadzanie czynności sprawdzających; dokonywanie czynności organizacyjnych, w tym rocznego planu audytu oraz sprawozdawczości miesięcznej i rocznej.
Miejsce pracy:
KWIATOWA 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
Komenda Wojewódzka Policji
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- CERTYFIKAT - AUDITORA WEWN.ZINTEGROW.SYST.ZARZ., Bardzo dobra znajomość programu Exel, Word, Auditor wewnętrzny systemów jakości
- [Umiejętność 2] : znajomość prawa finansów publicznych, zasad rachunkowości, procedur budżetowych, zamówień publicznych i kodeksu postępowania administracyjnego, [Umiejętność 1] : samodzielność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność logicznego formułowania myśli, komunikatywność, umiejętność działania w sytuacjach stres
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : znajomość prawa finansów publicznych, zasad rachunkowości, procedur budżetowych, zamówień publicznych i kodeksu postępowania administracyjnego, [Umiejętność 1] : samodzielność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność logicznego formułowania myśli, komunikatywność, umiejętność działania w sytuacjach stres
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
47 791 1229
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta