StPr/25/0609
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 650 PLN
Zakres obowiązków:
Zapewnienie prowadzenia audytu wewnętrznego, którego celem jest wspieranie Starosty w prowadzeniu przez niego kontroli zarządczej w Starostwie.
Miejsce pracy:
Kamionka 18, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Brodnicy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Audytor wewnętrzny
- Kandydatem na stanowisko audytora wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Brodnicy, w wymiarze czasu pracy 1/2 etatu, zwanego dalej kandydatem, może być osoba, która posiada: 1) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 2) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) wykształcenie wyższe; 5) co najmniej 3-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku; 6) kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzania audytu wewnętrznego określone w art. 286 ustawy o finansach publicznych: - jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub - złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub - uprawnienia biegłego rewidenta, lub - dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych; 7) znajomość standardów audytu wewnętrznego, kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych oraz zasad funkcjonowania administracji publicznej, 8) znajomość przepisów prawa w zakresie: - ustawy o samorządzie powiatowym, - ustawy o finansach publicznych, - ustawy o pracownikach samorządowych, - ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy - Prawo zamówień publicznych, - ustawy o ochronie danych osobowych; 9) doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej przy wykonywaniu podobnych czynności, w tym na pokrewnych stanowiskach; 10) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy, zdolność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność opanowania w sytuacjach konfliktowych, dyspozycyjność. Wymagania określone w pkt 1 - 7 są niezbędne. ------------------------------------------------------------ Praca w wymiarze 1/2 etatu Umowa o pracę na czas określony minimum 6 miesięcy Godz. pracy: 08:00-12:00
Inne wymagania:
Kandydatem na stanowisko audytora wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Brodnicy, w wymiarze czasu pracy 1/2 etatu, zwanego dalej kandydatem, może być osoba, która posiada: 1) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 2) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) wykształcenie wyższe; 5) co najmniej 3-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku; 6) kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzania audytu wewnętrznego określone w art. 286 ustawy o finansach publicznych: - jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub - złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub - uprawnienia biegłego rewidenta, lub - dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych; 7) znajomość standardów audytu wewnętrznego, kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych oraz zasad funkcjonowania administracji publicznej, 8) znajomość przepisów prawa w zakresie: - ustawy o samorządzie powiatowym, - ustawy o finansach publicznych, - ustawy o pracownikach samorządowych, - ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy - Prawo zamówień publicznych, - ustawy o ochronie danych osobowych; 9) doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej przy wykonywaniu podobnych czynności, w tym na pokrewnych stanowiskach; 10) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy, zdolność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność opanowania w sytuacjach konfliktowych, dyspozycyjność. Wymagania określone w pkt 1 - 7 są niezbędne. ------------------------------------------------------------ Praca w wymiarze 1/2 etatu Umowa o pracę na czas określony minimum 6 miesięcy Godz. pracy: 08:00-12:00
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Barszcz
Wymagane dokumenty:
1. Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie zobowiązani są złożyć: - list motywacyjny; - wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy; - kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające wymagane okresy zatrudnienia; - oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; - zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. 2. Kandydaci mogą dodatkowo złożyć: - życiorys ( CV ); - kserokopie dokumentów potwierdzających umiejętności i osiągnięcia zawodowe; - kserokopie pozostałych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Kandydat na stanowisko audytora wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Brodnicy" w Biurze Podawczym Starostwa, przy ul. Kamionka 18 lub wysłać pocztą, w terminie do dnia 27 października 2025 r. W przypadku przesłania dokumentów aplikacyjnych drogą pocztową za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Starostwa, a nie datę nadania w urzędzie pocztowym.