StPr/25/0433
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 1 350 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. przeprowadzanie audytu wewnętrznego w gminie oraz jej jednostkach organizacyjnych,
2. ocena systemu kontroli zarządczej, o której mowa w dziale VI ustawy o finansach publicznych,
3. prowadzenie zadań audytu wewnętrznego, w tym przygotowywanie na podstawie analizy ryzyka rocznego planu audytu,
4. sporządzanie sprawozdań z wykonania rocznego planu audytu,
5. prowadzenie czynności doradczych, w tym także składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania jednostki,
6. ocena zgodności prowadzenia działalności z przepisami prawa oraz obowiązującymi w jednostce procedurami,
7. wykonywanie innych zadań nałożonych na audytora.
Miejsce pracy:
Kościuszki 111, 14-500 Braniewo, powiat: braniewski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Braniewa
Liczba godzin pracy w tygodniu:
10
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Audytor wewnętrzny, Audyt wewnętrzny i kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych
- Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, 2. wykształcenie wyższe, 3. posiadanie zgodnie z art. 286 ust. 1 pkt 5 ustawy o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1530 z zm.) następujących kwalifikacji do przeprowadzenia audytu wewnętrznego: 1) jeden z certyfikatów: Certiffied Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub 2) złożenie w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub 3) uprawnienia biegłego rewidenta, lub 4) dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych. Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż etatu, związanych z : 1) przeprowadzeniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego, 2) realizacja czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz.U. z 2023 r. poz. 615 z późn. zm.), 3) nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz.U. z 2025 r poz. 1131). 4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5. niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na przedmiotowym stanowisku, 7. nieposzlakowana opinia. II. Wymagania dodatkowe: 1. bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego w szczególności: 1) ustawy o samorządzie gminnym, 2) ustawy o pracownikach samorządowych, 3) ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, 4) ustawy o rachunkowości, 5) ustawy- prawo zamówień publicznych, 6) Kodeksu postępowania administracyjnego, 7) ustawy o dostępie do informacji publicznej, 8) rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, 2. znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych, 3. posiadanie znajomości technik i zasad prowadzenia czynności audytowych, 4. doświadczenie w pracy audytora wewnętrznego w jednostkach samorządu terytorialnego, 5. samodzielność, dokładność , rzetelność, 6. zdolność analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków, 7. umiejętność planowania i organizacji pracy, 8. komunikatywność, 9. biegła znajomość komputera.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, 2. wykształcenie wyższe, 3. posiadanie zgodnie z art. 286 ust. 1 pkt 5 ustawy o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1530 z zm.) następujących kwalifikacji do przeprowadzenia audytu wewnętrznego: 1) jeden z certyfikatów: Certiffied Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub 2) złożenie w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub 3) uprawnienia biegłego rewidenta, lub 4) dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych. Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż etatu, związanych z : 1) przeprowadzeniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego, 2) realizacja czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz.U. z 2023 r. poz. 615 z późn. zm.), 3) nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz.U. z 2025 r poz. 1131). 4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5. niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na przedmiotowym stanowisku, 7. nieposzlakowana opinia. II. Wymagania dodatkowe: 1. bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego w szczególności: 1) ustawy o samorządzie gminnym, 2) ustawy o pracownikach samorządowych, 3) ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, 4) ustawy o rachunkowości, 5) ustawy- prawo zamówień publicznych, 6) Kodeksu postępowania administracyjnego, 7) ustawy o dostępie do informacji publicznej, 8) rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, 2. znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych, 3. posiadanie znajomości technik i zasad prowadzenia czynności audytowych, 4. doświadczenie w pracy audytora wewnętrznego w jednostkach samorządu terytorialnego, 5. samodzielność, dokładność , rzetelność, 6. zdolność analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków, 7. umiejętność planowania i organizacji pracy, 8. komunikatywność, 9. biegła znajomość komputera.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Skibniewska
Nr telefonu:
556440102
Wymagane dokumenty:
1.list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o stanowisko na który jest nabór, 2.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 3.kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, 4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrzenego, 5. kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe lub kopie dokumentów potwierdzających prowadznie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, 6. kopie innych dodatkowych dokumentów o pisaiadnych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach, 7. oświadczenie kandydata o krzystaniu z praw publicznych oraz pełnej zdolności do czynności prawnych, 8. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 9. oświadczenie kadydata o niepeszlakowanej opinii, 10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzenie danych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook