AUDYTOR WEWNĘTRZNY

AUDYTOR WEWNĘTRZNY

Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 250 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1702

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 250 PLN

Zakres obowiązków:
Wykonywanie zadań z zakresu prowadzenia audytu wewnętrznego w Urzędzie Gminy w Rudnej oraz podległych jednostkach organizacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:
1. przeprowadzanie zadań audytowych, w tym programowanie zakresu i harmonogramów
audytów,
2. przeprowadzanie analiz ryzyka, ustalanie stanu faktycznego zgodnie z metodologią obowiązującą w audycie, formułowanie ocen i zaleceń dotyczących stanu kontroli zarządczej w obszarach objętych audytem,
3. przeprowadzanie czynności doradczych w zakresie uzgodnionym z kierownikiem jednostki dotyczących usprawnień w systemie kontroli zarządczej Urzędu Gminy Rudna,
4. przeprowadzanie czynności sprawdzających i dokonywanie oceny działań jednostki podjętych w ramach realizacji zaleceń audytowych,
5. opracowywanie rocznych planów audytu oraz sporządzaniu sprawozdań z wykonywania tych planów,
6. dokumentowanie czynności i zdarzeń mających istotne znaczenie dla prowadzenia audytu wewnętrznego,
7. czynności doradcze w celu poprawy funkcjonowania Urzędu w zakresie jego działalności,
8. współpraca, koordynowanie działań z audytorami zewnętrznymi i innymi instytucjami
kontrolnymi

Miejsce pracy:
Plac Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
URZĄD GMINY RUDNA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
  • Wymagania niezbędne od kandydatów: 1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; 4. Brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. Wykształcenie wyższe; 6. Kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego: jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub uprawnienia biegłego rewidenta lub dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych. 7. Co najmniej roczne doświadczenie w obszarze audytu i kontroli. 8. Posiadanie doświadczenia w prowadzeniu audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych. 9.Posiadanie nieposzlakowanej opinii. Wymagania dodatkowe: 1. wiedza specjalistyczna i umiejętności stosowania odpowiednich przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku, tj. znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz przepisów dotyczących prowadzenia audytu wewnętrznego; 2. znajomość przepisów prawa i zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej; 3. umiejętność obsługi komputera oraz praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office, systemu informacji prawnej LEX; 4. umiejętności: interpersonalne, planowania i organizacji pracy, analizy dokumentów, logicznego i samodzielnego myślenia, efektywnego działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu; 5. predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, kreatywność, umiejętności organizacyjne, nastawienie na samorozwój, samodzielność, zaangażowanie, dyspozycyjność, komunikatywność, uczciwość i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne od kandydatów: 1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; 4. Brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. Wykształcenie wyższe; 6. Kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego: jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub uprawnienia biegłego rewidenta lub dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych. 7. Co najmniej roczne doświadczenie w obszarze audytu i kontroli. 8. Posiadanie doświadczenia w prowadzeniu audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych. 9.Posiadanie nieposzlakowanej opinii. Wymagania dodatkowe: 1. wiedza specjalistyczna i umiejętności stosowania odpowiednich przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku, tj. znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz przepisów dotyczących prowadzenia audytu wewnętrznego; 2. znajomość przepisów prawa i zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej; 3. umiejętność obsługi komputera oraz praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office, systemu informacji prawnej LEX; 4. umiejętności: interpersonalne, planowania i organizacji pracy, analizy dokumentów, logicznego i samodzielnego myślenia, efektywnego działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu; 5. predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, kreatywność, umiejętności organizacyjne, nastawienie na samorozwój, samodzielność, zaangażowanie, dyspozycyjność, komunikatywność, uczciwość i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, 2) CV, 3) kopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 4) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, m.in. świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, 5) oświadczenia o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 8) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie www.bip.rudna.pl), 9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych znajdujących się w aplikacji na stanowisko objęte procesem rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty należy składać w Urzędzie Gminy Rudna, Plac Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, pokój nr 14, w terminie do dnia 15 grudnia 2025 roku, do godziny 15.30. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej: Nabór na stanowisko: Audytor wewnętrzny. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę ich doręczenia uważać się będzie datę ich wpływu do Urzędu Gminy Rudna. Szczegóły ogłoszenia: https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/47300/cms/szablony/15834/pliki/nabor_audytor_122025.pdf

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 15.12.2025 r. godz. 15.30
Dodano: 06.12.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 361747
Udostępnij:
Dodano: 06.12.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 361747

Zobacz inne oferty

4 850 PLNbrutto
Nowe
Prudnik
4 850 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Jastrzębie-Zdrój
30,50 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 700 PLNbrutto
Nowe
Kielce
4 700 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 800 PLNbrutto
Nowe
Włocławek
4 800 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry