StPr/25/1835
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 1 399,80 PLN
wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
Zakres obowiązków:
Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie internetowej:
https://bip.sicienko.pl/oferta-pracy/10817/stanowisko-urzednicze-audytor-wewnetrzny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) sporządzanie rocznego planu audytu;
2) przeprowadzanie audytu wewnętrznego, na podstawie rocznego planu audytu oraz w uzasadnionych przypadkach poza planem audytu w Urzędzie Gminie w Sicienku i gminnych jednostkach organizacyjnych;
3) sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych;
4) przeprowadzanie czynności sprawdzających stopień wdrażania rekomendacji zawartych w sprawozdaniu;
5) ewidencjonowanie bieżących i stałych akt audytu oraz ich archiwizacja;
6) sporządzanie sprawozdania z wykonania rocznego planu audytu;
7) prowadzenie czynności doradczych, w tym także składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania jednostki;
8) ocena zgodności prowadzenia działalności z przepisami prawa oraz obowiązującymi w jednostce procedurami;
9) przestrzeganie przyjętych zasad i standardów audytu wewnętrznego;
10) wykonywanie innych zadań nałożonych na audytora w granicach przepisów prawa.
Warunki pracy na stanowisku
1) praca administracyjno-biurowa, w zależności od ustalonego rozkładu godzin pracy możliwa praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
2) umowa o pracę niepełny etat, nie więcej niż 0,3 etatu.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Urząd Gminy w Sicienku jest pracodawcą równych szans. Oferty rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualna czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
Miejsce pracy:
Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY W SICIENKU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
12
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania: 1) niezbędne: a) posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c) nie karalność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) wykształcenie wyższe; e) posiadanie następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego: - jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub - złożyła, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub - uprawnienia biegłego rewidenta, lub - dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych (za praktykę uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z: o przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego o realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 615 z późn. zm.) o nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz. U. z 2022 r. poz. 623); f) co najmniej 3-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku pracy; g) audytor wewnętrzny w rozumieniu ustawy o finansach publicznych, w związku z art. 4 pkt 51 oraz art. 8 pkt 48 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 1990 oraz treści tych dokumentów, urodzony przed 1 sierpnia 1972 r. z chwilą przystąpienia do naboru (kandydat) ma obowiązek złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o jego uprzednim złożeniu wg wzoru określonego w art. 10 ustawy z dnia 18 października 2006 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 1632 z późn. zm.); h) znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego); i) nieposzlakowana opinia. 2) dodatkowe: a) znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego; b) umiejętność korzystania z przepisów prawa; c) znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r.; d) znajomość standardów kontroli zarządczej Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych; e) umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków; f) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy; g) umiejętność przeprowadzania analizy dokumentów i formułowania wniosków; h) komunikatywność, wysoka kultura osobista, obiektywizm, odpowiedzialność, dyspozycyjność, zaangażowanie, systematyczność, odporność na stres, gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności; i) samodzielność, odpowiedzialność i efektywność działania; j) umiejętność podejmowania decyzji; k) biegła znajomość obsługi komputera i programów.
Inne wymagania:
Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania: 1) niezbędne: a) posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c) nie karalność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) wykształcenie wyższe; e) posiadanie następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego: - jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub - złożyła, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub - uprawnienia biegłego rewidenta, lub - dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych (za praktykę uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z: o przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego o realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 615 z późn. zm.) o nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz. U. z 2022 r. poz. 623); f) co najmniej 3-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku pracy; g) audytor wewnętrzny w rozumieniu ustawy o finansach publicznych, w związku z art. 4 pkt 51 oraz art. 8 pkt 48 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 1990 oraz treści tych dokumentów, urodzony przed 1 sierpnia 1972 r. z chwilą przystąpienia do naboru (kandydat) ma obowiązek złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o jego uprzednim złożeniu wg wzoru określonego w art. 10 ustawy z dnia 18 października 2006 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 1632 z późn. zm.); h) znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego); i) nieposzlakowana opinia. 2) dodatkowe: a) znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego; b) umiejętność korzystania z przepisów prawa; c) znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r.; d) znajomość standardów kontroli zarządczej Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych; e) umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków; f) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy; g) umiejętność przeprowadzania analizy dokumentów i formułowania wniosków; h) komunikatywność, wysoka kultura osobista, obiektywizm, odpowiedzialność, dyspozycyjność, zaangażowanie, systematyczność, odporność na stres, gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności; i) samodzielność, odpowiedzialność i efektywność działania; j) umiejętność podejmowania decyzji; k) biegła znajomość obsługi komputera i programów.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
52 31 17 413, 52 31 17 480
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem; 2) życiorys zawodowy (curriculum vitae) - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem; 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony); 4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, o którym mowa pkt. 1; 5) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, o których mowa w pkt. 1; 6) kserokopie dokumentów potwierdzających staż, o którym mowa w pkt. 1; 7) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach; 8) własnoręcznie podpisane oświadczenia o (do pobrania ze strony): a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, b) korzystaniu z pełni praw publicznych, c) braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe d) posiadaniu obywatelstwa polskiego, e) w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego kserokopie dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego, o którym mowa w pkt. 1.1.h (poświadczone przez kandydata za zgodne z oryginałem) : certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydanym przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego; dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim; świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty; świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości f) oświadczenie kandydata na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych podawanych dobrowolnie, tj. innych niż wynika to m. in. z: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz innych przepisów szczególnych (dotyczy osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie ww. danych); 9) własnoręcznie podpisane oświadczenie lustracyjne lub informacja o jego uprzednim złożeniu wg wzoru określonego w art. 10 ustawy z dnia 18 października 2006 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 342 z późn. zm.) Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Wymagane dokumenty kandydat może złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu (w poniedziałek, środa i czwartek 7:30-15:30, wtorek 7:30-17:00, piątek 7:30-14:00) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko. Oferta winna zostać złożona lub przesłana w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem Nabór na stanowisko audytora wewnętrznego w terminie do 14 sierpnia 2025 r. do godz. 15:30. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Sicienku. Klauzula informacyjna: Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko jest Wójt Gminy Sicienko. Z Administratorem można skontaktować się osobiście w jego siedzibie, poprzez adres poczty elektronicznej [email protected] lub pisemnie pod adresem Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko. Z naszym Inspektorem Ochrony Danych Krzysztofem Kowalem, można skontaktować się przy pomocy adresu e-mail [email protected]. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym momencie. Urząd Gminy w Sicienku będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art.6 ust.1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w każdym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane wrażliwe, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO) (treść zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wrażliwych zawartych w przesłanych dokumentach przez Wójta Gminy Sicienko), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Dane osobowe mogą być ujawnione podmiotom udzielającym wsparcia Administratorowi na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. Dodatkowe informacje: Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane. Nabór przeprowadzi, powołana przez Wójta Gminy Sicienko, Komisja konkursowa, w dwóch etapach: - I etap obejmuje formalną analizę dokumentów, - II etap stanowi merytoryczną ocenę kandydatów, może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu kwalifikacyjnego. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie II etapu naboru. Przed przystąpieniem do etapu naboru wymagającego osobistego stawienia się kandydata, należy przedłożyć komisji do wglądu oryginały dokumentów, które zostały złożone w formie kserokopii oraz okazać dowód tożsamości. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (do 6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru. W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony (do 6 miesięcy). Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru. Procedura zgłoszeń wewnętrznych, o której mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928) jest dostępna na stronie Urzędu Gminy w Sicienku w zakładce AKTUALNOŚCI - ZGŁOSZENIE NARUSZEŃ oraz na stronie BIP Urzędu Gminy w Sicienku w zakładce w Nabór Pracowników link dostępny na górze strony. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Sicienku https://bip.sicienko.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko. Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 52 31 17 413 i 52 31 17 480.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon