StPr/25/5338
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Wynagrodzenie do negocjacji
Zakres obowiązków:
- tworzenie tekstów promocyjnych, informacyjnych i marketingowych (strony internetowe, media społecznościowe, materiały drukowane)
- opracowywanie treści zgodnych z zasadami SEO
- współtworzenie koncepcji kampanii reklamowych i komunikacji marketingowej
- redagowanie i korekta tekstów w języku polskim i angielskim
- współpraca z zespołem graficznym i specjalistami ds. Promocji
Miejsce pracy:
Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
UNIWERSYTET ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO W KRAKOWIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter)
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- Preferowane kierunki wykształcenia: filologia, dziennikarstwo, marketing, komunikacja lub pokrewne Umiejętności: - lekkość pióra i kreatywność w pisaniu tekstów dla różnych grup odbiorców - znajomość zasad SEO i marketingu internetowego - umiejętność pracy w zespole i terminowość Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie.
Inne wymagania:
Preferowane kierunki wykształcenia: filologia, dziennikarstwo, marketing, komunikacja lub pokrewne Umiejętności: - lekkość pióra i kreatywność w pisaniu tekstów dla różnych grup odbiorców - znajomość zasad SEO i marketingu internetowego - umiejętność pracy w zespole i terminowość Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook