StPr/25/1401
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
-świadczenie pośrednictwa pracy dla pracodawców, bezrobotnych, poszukujących pracy oraz osób niezarejestrowanych,
-udzielanie pomocy pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych oraz bezrobotnym i poszukującym pracy o możliwościach uzyskania zatrudnienia,
-promowanie form pomocy oferowanych przez PUP,
-nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami oraz pozyskiwanie ofert pracy,
-organizowanie indywidualnych kontaktów bezrobotnymi i poszukującymi pracy z pracodawcami (m.in. giełdy pracy),
-dobieranie kandydatów pod zgłoszone oferty pracy spośród osób zarejestrowanych,
-udzielanie informacji pracodawcom oraz bezrobotnym i poszukujących pracy dotyczących przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
-obsługa komputera i programów komputerowych wykorzystywanych przez urząd pracy.
Miejsce pracy:
WALCZAKA 110, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Obsługa komputera, MS Office
- -znajomość ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, -znajomość Kodeksu Postepowania Administracyjnego, -łatwość nawiązywania kontaktów, -odporność na stres, -wysoka kultura osobista. Mile widziane: -doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej.
Inne wymagania:
-znajomość ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, -znajomość Kodeksu Postepowania Administracyjnego, -łatwość nawiązywania kontaktów, -odporność na stres, -wysoka kultura osobista. Mile widziane: -doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
szczegółowe dane na BIP pup.gorzow.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - szczegółowe dane na BIP pup.gorzow.pl

Zaloguj się przez Facebook