StPr/25/0562
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
Zakres obowiązków:
- informowanie klientów i udzielanie wyjaśnień w zakresie świadczeń emerytalno-rentowych oraz zmieniających się przepisów emerytalno-rentowych,
- udzielanie wyjaśnień w indywidualnych sprawach dotyczących na przykład przyznania lub odmowy przyznania świadczenia,
- informowanie przyszłych świadczeniobiorców o czynnikach mających wpływ na wybór najbardziej optymalnego rozwiązania, związanego z podjęciem decyzji o przejściu na emeryturę,
- dokonywanie na wniosek klienta prognozowania wysokości świadczenia, w oparciu o udostępnione narzędzie (kalkulator emerytalny), w zależności od wskazanego przez klienta planowanego terminu przejścia na emeryturę,
- udzielanie klientom pomocy i instruktażu w kompletowaniu wniosków i ich weryfikacja.
Miejsce pracy:
Słowackiego 20, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- profesjonalna obsługa klienta
- zorientowanie na cel i jakość
Inne wymagania:
zorientowanie na cel i jakość
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Aleksandra Chrzanowska - Stańczuk
Nr telefonu:
225902505
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook