StPr/25/0241
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 9 000 PLN
Zakres obowiązków:
- Uczestnictwo w kompleksowym szkoleniu wdrożeniowym do pracy w projekcie Swisscom, przygotowującym do wspierania klienta francusko i anglojęzycznego za pomocą telefonu, udzielania wsparcia technicznego w zakresie produktów firmy, zgłaszania i logowania problemów w wewnętrznym systemie. Udzielania informacji o usługach i produktach firmy, weryfikacji dokumentów klientów. Nauka realizacji transakcji sprzedażowych.
- Udział w zadaniach bieżących i wsparcie zespołu.
Umowa zlecenie, wymiar czasu pracy 160 h/mc
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
- francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- doświadczenie w pracy w zespole, analityczne myślenie, obsługa komputera MS Ofice
- Znajomość programów takich jak Symphony, iSAM, Smart Support, Invision lub podobnych
Inne wymagania:
Znajomość programów takich jak Symphony, iSAM, Smart Support, Invision lub podobnych
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agata Kusiak
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
Skierowanie z pok.103A