StPr/25/0477
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 9 000 PLN
Godzina zakończenia pracy: 17:00
Zakres obowiązków:
Wsparcie klienta francusko i anglojęzycznego za pomocą czatu, emaila i telefonu. Udzielanie informacji o usługach i produktach firmy. Weryfikacja dokumentów klientów. Zgłaszanie i logowanie problemów w wewnętrznym systemie. Współpraca z zespołem.
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- analityczne myślenie, obsługa komputera MS Ofice, doświadczenie w pracy w zespole
- Znajomość programów takich jak Symphony, iSAM, Smart Support, Invision lub podobnych.
Inne wymagania:
Znajomość programów takich jak Symphony, iSAM, Smart Support, Invision lub podobnych.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Monika Korbiel
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
skierowanie sala 103A