StPr/25/0825
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 9 000 PLN
Zakres obowiązków:
Utrzymanie wysokiej jakości i ilości wyników wszystkich przypisanych współpracowników klienta. Kontrola czasu (np. harmonogram obowiązków, przerwy). Produktywność: Osiągnięcie celu w kluczowych wskaźnikach operacyjnych specyficznych dla projektu. Zarządzanie wydajnością i utrzymywanie zgodności z wymaganymi standardami, procesami i przepływami pracy. Prowadzenie dokumentacji projektu i powiązanych narzędzi. Planowanie i monitorowanie (recenzje) szkoleń dla współpracowników Klienta. Wysoki poziom samoorganizacji w realizacji punktów omawianych na spotkaniach i odprawach zespołu.
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, francuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- umiejętności organizacyjne, analityczne myślenie
- umiejętności, związane z obsługą klienta i wsparciu technicznym, umiejętności, związane ze sprzedażą i obsługą posprzedażową doświadczenie zawodowe 1 rok 1 miesiąc w tym 8 miesięcy na stanowisku "Doradca ds. obsługi klienta z językiem francuskim"
Inne wymagania:
umiejętności, związane z obsługą klienta i wsparciu technicznym, umiejętności, związane ze sprzedażą i obsługą posprzedażową doświadczenie zawodowe 1 rok 1 miesiąc w tym 8 miesięcy na stanowisku "Doradca ds. obsługi klienta z językiem francuskim"
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Piotr Gajda
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
skierowanie p. 103a