329479
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zasadnicze 5000,00 zł brutto dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi przepisami
Zakres obowiązków:
ZAKRES ZADAŃ:
1. Poszukiwanie pracodawców/miejsc praktyk dla uczestników OHP.
2. Działania dotyczące zawarcia umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego.
3. Działania dotyczące monitorowania realizacji przygotowania zawodowego u pracodawców.
4. Pozyskiwanie miejsc pracy stałej i krótkoterminowej; rejestracja uzyskanych ofert pracy oraz zamieszczanie ich w ogólnopolskiej bazie ofert pracy.
5. Pośrednictwo pracy dla uczestników i absolwentów OHP oraz pozostałej młodzieży w wieku 15–30 lat zgłaszającej się bezpośrednio do MCK:
• diagnozowanie potrzeb klienta w zakresie pośrednictwa pracy,
• indywidualne spotkania konsultacyjno-informacyjne (celem zarejestrowania w bazie, zebrania informacji o kompetencjach i kwalifikacjach klienta w celu dopasowania ofert pracy, przedstawienia ofert pracy, przygotowania dokumentów aplikacyjnych, przygotowania do rozmowy),
• grupowe spotkania konsultacyjno-informacyjne dotyczące rynku pracy,
• organizacja giełd pracy,
• udzielanie wszystkim zainteresowanym informacji o wolnych miejscach zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej,
• informowanie młodych ludzi o możliwościach wzięcia udziału w projektach, w tym projektach współfinansowanych z UE w ramach EFS realizowanych w OHP.
6. Udział w lokalnych i regionalnych targach pracy i edukacji (promocja działalności jednostek rozwoju zawodowego oraz działalności edukacyjnej OHP, profilaktyka niedostosowania młodzieży na rynku pracy).
4. Organizowanie przedsięwzięć edukacyjnych popularyzujących pośrednictwo pracy dla młodzieży oraz działalność OHP dla społeczności lokalnej przy współpracy z partnerami społecznymi.
5. Gromadzenie, opracowywanie i udostępnianie młodzieży zasobów metodycznych, publikacji edukacyjnych, informacji o zawodach, szkołach i edukacji, rynku pracy.
6. Dystrybuowanie ofert pracy wśród młodych osób zainteresowanych podjęciem pracy, ogłaszanie wolnych miejsc pracy dostępnymi kanałami informacyjnymi.
7. Prowadzenie dokumentacji klientów i wewnętrznej dokumentacji jednostki zgodnie
z wytycznymi komórek organizacyjnych OHP.
8. Sporządzanie okresowych sprawozdań/statystyk oraz informacji z bieżącej działalności jednostki.
Miejsce pracy:
Gdańska 19, 14-500 Braniewo, powiat: braniewski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Warmińsko – Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE: • wykształcenie średnie lub wyższe - preferowane studia o charakterze społecznym, np. pedagogika, pedagogika pracy, socjologia, psychologia, polityka społeczna, ekonomia itp. lub ukończone studia podyplomowe, które miały w swoim programie zagadnienia świadczenia usług rynku pracy; • obywatelstwo polskie; • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; • kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne; • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. • Prawo jazdy kategorii B WYMAGANIA DODATKOWE: • doświadczenie w pośrednictwie pracy w instytucji rynku pracy lub w sektorze organizacji pozarządowych; • znajomość problematyki rynku pracy; • umiejętność prowadzenia wywiadu, pozyskiwania informacji; • łatwość nawiązywania kontaktów; • znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; • umiejętność obsługi komputera, m.in. programów pakietu MS Office; • zdolności interpersonalne; • komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań; • chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: • wykształcenie średnie lub wyższe - preferowane studia o charakterze społecznym, np. pedagogika, pedagogika pracy, socjologia, psychologia, polityka społeczna, ekonomia itp. lub ukończone studia podyplomowe, które miały w swoim programie zagadnienia świadczenia usług rynku pracy; • obywatelstwo polskie; • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; • kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne; • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. • Prawo jazdy kategorii B WYMAGANIA DODATKOWE: • doświadczenie w pośrednictwie pracy w instytucji rynku pracy lub w sektorze organizacji pozarządowych; • znajomość problematyki rynku pracy; • umiejętność prowadzenia wywiadu, pozyskiwania informacji; • łatwość nawiązywania kontaktów; • znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; • umiejętność obsługi komputera, m.in. programów pakietu MS Office; • zdolności interpersonalne; • komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań; • chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Danuta Wydmuch
Nr telefonu:
89 527 62 03 w. 21
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Życiorys/CV i list motywacyjny, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy, Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta