StPr/25/0610
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 250 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie pośrednictwa pracy i wspierania zatrudnienia w oparciu o ustawę z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, m.in.:
1) pozyskiwanie do współpracy pracodawców, w szczególności w zakresie zgłaszania ofert pracy do bazy ofert pracy;
2) przeprowadzanie rozmów z pracodawcami w celu ustalenia ich oczekiwań
w zakresie form pomocy;
3) udzielanie pracodawcom pomocy, w szczególności w zakresie pośrednictwa pracy oraz ułatwiania dostępu do innych form pomocy;
4) utrzymywanie stałego kontaktu z pracodawcami, z którymi została nawiązana współpraca.
2. Realizacja zadań określonych w ustawie dotyczących pośrednictwa pracy oraz form pomocy wspierających zatrudnienie:
a) weryfikacja wpływających wniosków dotyczących organizacji staży,
b) przygotowywanie umów dotyczących organizacji staży,
c) monitorowanie zawartych umów,
d) rozliczanie finansowe wydatkowanych środków,
e) przygotowywanie pism urzędowych w sprawie powierzonych zadań,
f) przygotowywanie sprawozdań ilościowych, finansowych, z zakresu powierzonych zadań,
g) przyjmowanie zgłoszenia oferty pracy,
h) realizowanie krajowej oferty pracy,
i) upowszechnianie krajowej oferty pracy,
j) organizowanie giełd i targów pracy oraz ich dokumentowanie,
k) współpraca z pracodawcami w zakresie finansowania form pomocy (prace interwencyjne, dofinansowania wynagrodzenia za zatrudnienie oraz refundowanie kosztów zatrudnienia osób w szczególnej sytuacji).
Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać na stronie internetowej: https://pup.kartuzy.ibip.pl/public/?id=77709
Miejsce pracy:
Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Pracodawca:
POWIATOWY URZĄD PRACY W KARTUZACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia w zakresie pośrednictwa pracy oraz dostępnych form pomocy. 2. Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego. 3. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera MS Office (Word, Excel). 4. Predyspozycje (mogą zostać zweryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej): a) zdolność nawiązywania kontaktu z klientem, b) zdolność do prawidłowego formułowania wypowiedzi, c) umiejętność pracy w zespole.
Inne wymagania:
Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia w zakresie pośrednictwa pracy oraz dostępnych form pomocy. 2. Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego. 3. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera MS Office (Word, Excel). 4. Predyspozycje (mogą zostać zweryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej): a) zdolność nawiązywania kontaktu z klientem, b) zdolność do prawidłowego formułowania wypowiedzi, c) umiejętność pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
BARTŁOMIEJ KĘSKA
Nr telefonu:
58 694 09 30
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać na stronie internetowej: https://pup.kartuzy.ibip.pl/public/?id=77709 Termin i miejsce składania dokumentów: osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach, ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze: doradca ds. zatrudnienia (w lewym górnym rogu dane kandydata), w terminie do dnia 16 czerwca 2025 roku do godz. 15.00. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - DOKUMENTY ZGODNE Z OGŁOSZONYM NABOREM: https://pup.kartuzy.ibip.pl/public/?id=77709 , Termin: PON - PT, Godziny : 8-15