StPr/25/0608
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 100 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z bezrobotnymi, poszukującymi pracy lub osobami niezarejestrowanymi, a także z pracodawcami ( w tym udzielanie informacji bezrobotnym i poszukującym pracy o ich prawach i obowiązkach);
2.inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych, poszukujących pracy lub osób niezarejestrowanych, w tym osób biernych zawodowo i pracodawców, w formie giełd pracy lub targów pracy;
3.realizacja pośrednictwa pracy krajowego oraz w ramach EURES;
4.sporządzanie indywidualnego planu działania, jego modyfikacji, zakończenie;
5.udzielanie pracodawcom informacji o kandydatach do pracy oraz udzielanie im pomocy w doborze kandydatów oraz informacja o aktualnych formach wsparcia Urzędu;
6.udzielanie informacji o rynku pracy oraz możliwościach kształcenia i szkolenia;
7.współpraca z innymi wydziałami w zakresie pomocy aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
Praca na pełny wymiar czasu pracy 40 godzin tygodniowo w godzinach od 7-15.
Stanowisko pracy znajduje się w budynku przy ul. Armii Krajowej 32 na parterze. Budynek
ma 3 kondygnacje i nie posiada windy. Praca w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym
powyżej 4 godzin dziennie.
Miejsce pracy:
A. Krajowej 32, 49-300 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- umiejętność obsługi komputera
- Wymagania niezbędne: 1.wykształcenie wyższe ; 2.obywatelstwo polskie; 3.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 4.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5.nieposzlakowana opinia; 6.umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office, Internet; 7.doświadczenie zawodowe co najmniej 12 miesięcy. Wymagania dodatkowe: 1.znajomość: a)ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia; b)ustawy kodeks postępowania administracyjnego; c)ustawy o samorządzie powiatowym; d)ustawy o pracownikach samorządowych; e)ustawy o ochronie danych osobowych; 2.mile widziane wykształcenie wyższe, kierunki: administracja, ekonomia, poradnictwo zawodowe; 3.predyspozycje osobowościowe: umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z ludźmi, pracy w zespole, słuchania i wypowiadania się, odporność emocjonalna i samokontrola, samodzielność i innowacyjność w organizowaniu i planowaniu własnych działań, zdolność szybkiego uczenia się; 4.doświadczenie w pracy z trudnym klientem, umiejętność wyszukiwania , zestawiania i analizowania informacji, interpretowania i stosowania przepisów (w tym związanych z problematyką promocji zatrudnienia, aktywizacją zawodową, prawa pracy oraz KPA).
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1.wykształcenie wyższe ; 2.obywatelstwo polskie; 3.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 4.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5.nieposzlakowana opinia; 6.umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office, Internet; 7.doświadczenie zawodowe co najmniej 12 miesięcy. Wymagania dodatkowe: 1.znajomość: a)ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia; b)ustawy kodeks postępowania administracyjnego; c)ustawy o samorządzie powiatowym; d)ustawy o pracownikach samorządowych; e)ustawy o ochronie danych osobowych; 2.mile widziane wykształcenie wyższe, kierunki: administracja, ekonomia, poradnictwo zawodowe; 3.predyspozycje osobowościowe: umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z ludźmi, pracy w zespole, słuchania i wypowiadania się, odporność emocjonalna i samokontrola, samodzielność i innowacyjność w organizowaniu i planowaniu własnych działań, zdolność szybkiego uczenia się; 4.doświadczenie w pracy z trudnym klientem, umiejętność wyszukiwania , zestawiania i analizowania informacji, interpretowania i stosowania przepisów (w tym związanych z problematyką promocji zatrudnienia, aktywizacją zawodową, prawa pracy oraz KPA).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
77 444 13 90
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1.list motywacyjny podpisany własnoręcznym podpisem; 2.życiorys - CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej podpisany własnoręcznym podpisem; 3.kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu: w zakładce Nabory na wolne stanowiska urzędnicze pn.: Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 4.kopie dokumentów poświadczających poziom wykształcenia; 5.kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, a w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu wystawione przez aktualnego pracodawcę, nie starsze niż 30 dni, zawierające informacje o zajmowanym stanowisku oraz od kiedy kandydat(ka) jest zatrudniony(a); 6.oświadczenia kandydata(ki) do pobrania ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu: w zakładce Nabory na wolne stanowiska urzędnicze pn.: Oświadczenia kandydata zał. 3: a)oświadczenie kandydata(ki), iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; b)oświadczenie kandydata(ki) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; c)oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych składanych w procesie rekrutacji oraz informacji o możliwym terminie podjęcia pracy w PUP w Brzegu; 7.Informacja dla osób ubiegających się o zatrudnienie w PUP dotycząca ochrony danych osobowych do pobrania ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu w zakładce Nabory na wolne stanowiska urzędnicze pn.: Klauzula informacyjna. Dodatkowe dane nie wymienione w przepisach prawa (np. wizerunek, zainteresowania) przetwarzamy na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody, którą Pani/Pan wyraził/a dostarczając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne. Jeżeli Pan/Pani nie chce, abyśmy przetwarzali dodatkowych danych prosimy ich nie umieszczać w swoich dokumentach. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: 1.pocztą na adres Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg z dopiskiem: Nabór na stanowisko Doradca ds. zatrudnienia, Nr naboru OR-1100-6/2025 2.osobiście do siedziby Urzędu Brzeg ul. Armii Krajowej 32 do sekretariatu pok. 16 na I piętrze, sekretariat pok.16. 3.drogą elektroniczną - na skrzynkę e PUAP: /PUP_Brzeg/Skrytka ESP - na skrzynkę e-doręczeń: AE:PL-67940-73944-HRJTC-16 (Uwaga! Dokumenty winny być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub profilu zaufanego.) OFERTY NALEŻY ZŁOŻYĆ W TERMINIE do dnia 12.12.2025r. (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty doręczone do PUP w Brzegu po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook