DORADCA DS. ZATRUDNIENIA  DO DZIAŁU USŁUG RYNKU PRACY

DORADCA DS. ZATRUDNIENIA DO DZIAŁU USŁUG RYNKU PRACY

Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 800 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0635

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy

Zakres obowiązków:
-świadczenie usługi pośrednictwa pracy dla pracodawców, bezrobotnych, poszukujących pracy oraz osób niezarejestrowanych,
-udzielanie pomocy pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych oraz bezrobotnym i poszukującym pracy o możliwościach uzyskania zatrudnienia,
-promowanie form pomocy oferowanych przez PUP,
-nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami oraz pozyskiwanie ofert pracy,
-organizowanie indywidualnych kontaktów bezrobotnymi i poszukującymi pracy z pracodawcami (m.in. giełdy pracy),
-dobieranie kandydatów pod zgłoszone oferty pracy spośród osób zarejestrowanych,
-udzielanie informacji pracodawcom oraz bezrobotnym i poszukujących pracy dotyczących przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
-prowadzenie spraw dotyczących zatrudniania cudzoziemców:
-rejestrowanie oświadczeń pracodawcy o powierzeniu pracy cudzoziemcowi,
-prowadzenie postępowań dotyczących wydania zezwoleń na prace sezonową,
obsługa komputera i programów komputerowych wykorzystywanych przez urząd pracy.

Miejsce pracy:
WALCZAKA 110, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • obsługa komputera
  • znajomość ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, znajomość u stawy o warunkach dopuszczalności powierzenia pracy cudzoziemcowi, znajomość Kodeksu Postepowania Administracyjnego, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, wysoka kultura osobista.


Inne wymagania:
znajomość ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, znajomość u stawy o warunkach dopuszczalności powierzenia pracy cudzoziemcowi, znajomość Kodeksu Postepowania Administracyjnego, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz CV z następującymi danymi i dokumentami. dane osobowe: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie kandydata o tym, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego); kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy), w przypadku osób zatrudnionych, oświadczenie kandydata o posiadanym doświadczeniu zawodowym. załącznik nr 1; załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do biuletynu.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Komplet dokumentów z dopiskiem na kopercie: konkurs na stanowisko, Biuletyn nr 02/2025 należy składać bezpośrednio w sekretariacie, drogą pocztową, adres: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim ul. Walczaka 110, 66-400 Gorzów Wielkopolski lub drogą elektroniczną przez e-PUAP w terminie do dnia 04 lipca 2025 roku (liczy się data wpływu do PUP).
Dodano: 27.06.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 246918
Udostępnij:
Dodano: 27.06.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 246918

Zobacz inne oferty

30,50 - 40 złbrutto
Nowe
Solina
30,50 - 40 złbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Nowe

PIZZER

30,50 złbrutto
Nowe
Sanok
30,50 złbrutto
Dodano: 2 godz. temu
4 666 złbrutto
Nowe
Sanok
4 666 złbrutto
Dodano: 2 godz. temu
30,50 złbrutto
Nowe
Sanok
30,50 złbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Do góry