StPr/25/2430
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 7 100 PLN
System czasu pracy: równoważny Godzina zakończenia pracy: 19:00
Zakres obowiązków:
Dostarczanie najwyższej jakości obsługi pasażerów, maskymalizowanie zysków, osiąganie wyznaczonych celów i monitorowanie własnej pracy.
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- białoruski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne oraz sprzedażowe, Dobry kontakt z klientem, bardzo dobra obsługa komputera
- 2 lata Doświadczenia w Call Center lub na stanowisku Digital Sales Representative z językiem niemieckim.
Inne wymagania:
2 lata Doświadczenia w Call Center lub na stanowisku Digital Sales Representative z językiem niemieckim.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Piotr Gajda
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
.