DORADCA KLIENTA DS. EKSPORTU/HANDLOWIEC ZAGRANICZNY

DORADCA KLIENTA DS. EKSPORTU/HANDLOWIEC ZAGRANICZNY

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Znajomość języka
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1786

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
do uzgodnienia

Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie klientów zagranicznych i rozwój sprzedaży eksportowej, utrzymywanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi, przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji, realizacja celów sprzedażowych, współpraca z innymi działami firmy.

Miejsce pracy:
Strefowa 8, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Pracodawca:
CYBERTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
  • osoba samodzielna, dobra organizacja pracy
  • Mile widziana znajomość innych języków obcych, mile widziane doświadczenie w sprzedaży B2B / eksporcie.


Inne wymagania:
Mile widziana znajomość innych języków obcych, mile widziane doświadczenie w sprzedaży B2B / eksporcie.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV wraz ze zdjęciem do siedziby firmy Cyberteam, Zamość, ul. Strefowa 8 (dział handlowy)

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Dodano: 19.09.2025, 03:30
ID ogłoszenia: 317767
Udostępnij:
Dodano: 19.09.2025, 03:30
ID ogłoszenia: 317767

Zobacz inne oferty

Do góry