DORADCA KLIENTA / SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 358

DORADCA KLIENTA / SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 358

Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1004

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony

Zakres obowiązków:
Prezentacja i sprzedaż wózków, fotelików, akcesoriów oraz innych artykułów dziecięcych.
Budowanie pozytywnych relacji z Klientami i dbanie o ich satysfakcję z zakupów.
Dbanie o estetyczny wygląd ekspozycji i porządek w sklepie.
Współpraca z zespołem przy realizacji celów sprzedażowych.
Obsługa zamówień, zwrotów i reklamacji.
Wystawianie faktur i korekt oraz wsparcie w bieżących zadaniach administracyjnych.
Udział w inwentaryzacjach i innych działaniach operacyjnych sklepu.
Przygotowywanie zamówień internetowych do wysyłki – drukowanie listów przewozowych, przygotowywanie zestawień zamówień do spakowania.

Miejsce pracy:
Emilii Plater 2, 58-105 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
BABY MONSTERS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta lub sprzedaży – mile widziane w branży dziecięcej. Mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjnym. Znajomość obsługi komputera – wymaganie konieczne. Otwartość, życzliwość i umiejętność budowania relacji z Klientem. Zaangażowanie, sumienność i chęć nauki. Umiejętność pracy w zespole.


Inne wymagania:
Doświadczenie w obsłudze Klienta lub sprzedaży – mile widziane w branży dziecięcej. Mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjnym. Znajomość obsługi komputera – wymaganie konieczne. Otwartość, życzliwość i umiejętność budowania relacji z Klientem. Zaangażowanie, sumienność i chęć nauki. Umiejętność pracy w zespole.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Tomasz Andrusiuk

Nr telefonu:
500674594

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 31.10.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 343384
Udostępnij:
Dodano: 31.10.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 343384

Zobacz inne oferty

Do góry