DORADCA UBEZPIECZENIOWY

DORADCA UBEZPIECZENIOWY

Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0072

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
pełny etat, również wypracowana dodatkowo prowizja

Zakres obowiązków:
bezpośredni lub pośredni (telefoniczny) kontakt z klientami, dystrybucja ubezpieczeniowych produktów komunikacyjnych, majątkowych i życiowych, praca w CRM. Praca wykonywana stacjonarnie. Obsługa klienta detalicznego, mśp, korporacyjnego.
Możliwe dojazdy do klienta w promieniu 30 km, samochodem służbowym.

Umowa o pracę na pełny etat lub 1/2 etatu (okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony) lub umowa zlecenie.
Godziny pracy od poniedziałku do piątku 8:00-16:00, 9:00-17:00, 10:00-18:00 - trzy zmiany.


Miejsce pracy:
Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Agent ubezpieczeniowy (wymagany staż - lata: 1)
  • angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
  • wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B oraz licencja KNUiFE/PUNIJ, minimum roczne doświadczenie, znajomość języka angielskiego w zakresie podstawowym, kandydat powinien posiadać umiejętności: - sprzedaży ubezpieczeniowych produktów komunikacyjnych, majątkowych i życiowych, - komunikacyjne (aktywne słuchanie, mówienie i pisanie), - analityczne (zdolność oceny sytuacji, podejścia do tematu z różnego punktu widzenia, różnych perspektyw), - techniczne (obsługa komputera - pakiet Microsoft Office: głównie WORD, EXCELL, OUTLOOK i Internetu), - ustalania priorytetów, podziału pracy i planowania, elastyczność, - interpersonalne (empatia, praca w zespole, angażowanie się we wspólne projekty).


Inne wymagania:
wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B oraz licencja KNUiFE/PUNIJ, minimum roczne doświadczenie, znajomość języka angielskiego w zakresie podstawowym, kandydat powinien posiadać umiejętności: - sprzedaży ubezpieczeniowych produktów komunikacyjnych, majątkowych i życiowych, - komunikacyjne (aktywne słuchanie, mówienie i pisanie), - analityczne (zdolność oceny sytuacji, podejścia do tematu z różnego punktu widzenia, różnych perspektyw), - techniczne (obsługa komputera - pakiet Microsoft Office: głównie WORD, EXCELL, OUTLOOK i Internetu), - ustalania priorytetów, podziału pracy i planowania, elastyczność, - interpersonalne (empatia, praca w zespole, angażowanie się we wspólne projekty).

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Doradca klienta

Nr telefonu:
32 277 90 14

Wymagane dokumenty:
CV przesłać na adres e-mail: [email protected] kontakt telefoniczny 502 074 767 w godz. 9:00-17:00
Dodano: 21.01.2025, 05:21
ID ogłoszenia: 121888
Udostępnij:
Dodano: 21.01.2025, 05:21
ID ogłoszenia: 121888

Zobacz inne oferty

Do góry