DS. ADMINISTRACJI

DS. ADMINISTRACJI

Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 700 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0791

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 6 700 PLN

Zakres obowiązków:
1.rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie kancelaryjnym, prowadzenie rejestru pism wpływających i wychodzących, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz dekretacja pism,
2.obsługa korespondencyjna, w tym skrzynki mailowej, e doręczenia, ePuap, EZD,
3.obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z MOK,
4.obsługa połączeń telefonicznych,
5.obsługa przyjęć interesantów przez Dyrektora,
6.przygotowywanie projektów odpowiedzi na wpływające wnioski, pisma, interpelacje, i zapytania w zakresie zajmowanego stanowiska,
7.prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do MOK,
8.sporządzanie i wysyłanie sprawozdań statystycznych,
9.prowadzenie ewidencji pieczęci służbowych,
10.prowadzenie ewidencji podróży służbowych.

Miejsce pracy:
Targowa 9, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Pracodawca:
MIEJSKIE ODPADY KOMUNALNE W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na stanowisko ds. administracji w Miejskich Odpadach Komunalnych w Gorzowie Wielkopolskim należy składać osobiście w siedzibie Miejskich Odpadów Komunalnych, ul. Sikorskiego 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski (kancelaria ogólna Urzędu Miasta ) lub drogą pocztową. Wszystkie informacje dostępne w BIP -> https://bip.wrota.lubuskie.pl/mok_gorzow/wakaty/2/2/stanowisko_ds__administracji/

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 29.07.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 273876
Udostępnij:
Dodano: 29.07.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 273876

Zobacz inne oferty

Do góry