StPr/25/0662
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 600 PLN
Zakres obowiązków:
1) wykonywanie czynności związanych z weryfikacją jakości danych ewidencji gruntów i budynków;2) wykonywanie czynności związanych z opracowanie i uzgadnianiem projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków;
3) przygotowanie ogłoszeń dotyczących modernizacji ewidencji gruntów i budynków;
4) przyjmowanie zgłoszeń zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków;
5) wykonywanie czynności administracyjnych w toku prowadzonych postępowań administracyjnych dot. zarzutów zgłaszanych do danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków ujawnionych w operacie opisowo-kartograficznym;
6) współpraca w realizacji zadań organu administracji geodezyjnej w ramach umów i porozumień zawartych przez Miasto.
Miejsce pracy:
Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA JELENIA GÓRA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- bardzo dobra obsługa komputera i internetu, praca w zespole
- [Umiejętność 2] : umiejętnośc stosowania prawa w dziedzinie administracji publicznej [Umiejętność 1] : wykształcenie geodezyjne lub administracyjne
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : umiejętnośc stosowania prawa w dziedzinie administracji publicznej [Umiejętność 1] : wykształcenie geodezyjne lub administracyjne
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Janikowska-Kozaryna
Nr telefonu:
757549898
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook