StPr/25/0707
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
Zakres obowiązków:
1) przyjmowanie wniosków, weryfikowanie oraz wydawanie Karty Dużej Rodziny oraz Jeleniogórskiej Karty Dużej Rodziny,
2) praca w systemie informatycznym Karty Dużej Rodziny https://krd.mpips.gov.pl,
3) umawianie wizyt na porady prawne oraz praca w systemie informatycznym Nieodpłatnej Pomocy Prawnej I nieodpłatnego Poradnictwa Prawnego https://adm-np.ms.gov.pl,
4) przyjmowanie wniosków, weryfikowanie oraz wydawanie karty seniora,
5) informowanie klientów o zadaniach realizowanych przez Wydział Spraw Społecznych, Zdrowia i Organizacji Pozarządowych,
6) współpraca z instytucjami pomocy społecznej w mieście Jelenia Góra
Miejsce pracy:
Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA JELENIA GÓRA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- bardzo dobra obsługa komputera, doświadczenie w zakresie obsługi klienta, praca w zespole
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Janikowska-Kozaryna
Nr telefonu:
757549898
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - www.bip.jeleniagora.pl

Zaloguj się przez Facebook